Re: 'k heb even getwijfeld of ik deze wel zou plaatsen .....
Ik heb ook al stiekem berichtjes gefoeteld bij een oudere taart van mij....maar dat heeft nog niemand opgemerkt...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'k heb even getwijfeld of ik deze wel zou plaatsen .....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ook al stiekem berichtjes gefoeteld bij een oudere taart van mij....maar dat heeft nog niemand opgemerkt...
Haha, ik was gisteren ook al van plan je bumba te uppen ..... maar 't kwam d'r niet van
Baal baal dat ik pas zo laat kan meegenieten van alle positieve reacties, volgende meeting plannen als ik de hele zondag achter de pc kan zitten
Maar hier komt ie:
Mag ik hem opslaan ter inspiratie, vind je onderplaatje zo geweldig?
Tja zal ik dan ook maar een duit in het zakje doen?
Wat zal ik ervan zeggen, leuk kleurtje, had je niet beter de voorkant kunnen laten zien?
Baal baal dat ik pas zo laat kan meegenieten van alle positieve reacties, volgende meeting plannen als ik de hele zondag achter de pc kan zitten
![]()
Maar hier komt ie:
Mag ik hem opslaan ter inspiratie, vind je onderplaatje zo geweldig?
Nou, sorry, maar dat kan ik echt niet goedvinden. Al mijn onderplaatjes zijn met de hand vervaardigd en uniek. Ik zou het niet zo tof vinden als iemand die vorm van kunst gaat imiteren.
By the way ...... waar blijft jouw mummiedummie????
By the way ...... waar blijft jouw mummiedummie????
Ze is nog op zoek naar een foto van haarzelf
Ow ja, waar dan?
Nou ja.... net had ik 'm nog....
Nou, 'k hoop dat ze dan niet weer aan de helium heeft gezeten .... anders wordt 't vast geen fraaie!
Had je dat niet in je vorige berichtje kunnen vragen, nu denkt iedereen dat je taart onwijs mooi is en dat valt dan toch reuze tegen als ze je topic openen
.
Jammer dat je zo egoistisch bent en het onderplaatje niet wilt delen, valt me weer vies tegen van je, dacht echt dat je best aardig was, niet overdreven, maar ik zou je normaal gesproken de volgende keer best gedag zeggen.....................en dan hard doorlopen
En m'n mummiedummie staat voor volgende week pas in de planning, dus even geduld
(Oh wat ben ik blij dat ik zaterdag nog wat persoonlijks tegen je gezegd hebt )
Pooh schreef:Ow ja, waar dan?
Nou ja.... net had ik 'm nog....
Gejat, door een heliumzuigende struisvogel.
Had je trouwens niet beter een foto kunnen maken voordat je hem liet vallen
Had je dat niet in je vorige berichtje kunnen vragen, nu denkt iedereen dat je taart onwijs mooi is en dat valt dan toch reuze tegen als ze je topic openen
![]()
![]()
![]()
.
Jammer dat je zo egoistisch bent en het onderplaatje niet wilt delen, valt me weer vies tegen van je, dacht echt dat je best aardig was, niet overdreven, maar ik zou je normaal gesproken de volgende keer best gedag zeggen.....................en dan hard doorlopen
![]()
![]()
![]()
En m'n mummiedummie staat voor volgende week pas in de planning, dus even geduld
![]()
(Oh wat ben ik blij dat ik zaterdag nog wat persoonlijks tegen je gezegd hebt
)
Nou, das wel heel gemeen hoor allemaal. Nog ff en ik ga 't aan moeke M rapporteren. Wie weet tovert ze je wel in ene weg met een of ander magisch knopje.
En dat van zaterdag .... dat kan helemaal niet. Ik heb zaterdag nl. helemaal niet met zo'n gemeen iemand gesproken. Ik zat toevallig wel aan de leukste tafel .... 'k kan me niet voorstellen dat jij daar bent toegelaten
ik wacht met smart op de mummiedummie, leg me tena alvast wel klaar
Ik zat ook niet aan de leukste tafel maar lag eronder
Ik zat ook niet aan de leukste tafel maar lag eronder
Hmmmm .... dat riekt naar sabotagepraktijken. Volgens mij zit jij de boel hier gewoon een beetje op te stoken
Nee ik zit hier mijn tijd te verdoen, er moet nog een taart af voordat ik naar bed ga en dit is even veel leuker
Oja en ik wacht wel een paar weken met posten
Oja en ik wacht wel een paar weken met posten
Dat zou ik niet doen hoor .... dan is 't een ouwe taart
FRsonja schreef:Oja en ik wacht wel een paar weken met posten
glashill schreef:FRsonja schreef:Oja en ik wacht wel een paar weken met posten
Nee Ilse, nou niet zeggen 'wat je zegt ben je zelf'. Ik ben nl. nog een heeeeeeeeeeeel jong blommetje!
86 tegen 71 still counting I'm winning
nou, als er 2 vechten om 1 been...... gaat Wendy met de overwinning heen
Maar ja,..... het zijn dat ook 3 gruwelijke taarten die heel goed tot recht komen bij Cake Wrecks!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'k heb even getwijfeld of ik deze wel zou plaatsen .....