Re: Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)
wow wat een prachtige stapels! Ze zijn stuk voor stuk super!!!
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)
wow wat een prachtige stapels! Ze zijn stuk voor stuk super!!!
stuk voor stuk geweldige taarten!!
prachtig zoals altijd!
Ik wens jou heel veel kracht en wijsheid bij alles wat er op je pad komt!
Lieve Caroline, wat ook de reden is: ik ga je bijdragen hier missen, maar ga daarom gewoon extra vaak naar je website kijken!
Kus!
Wat een prachtige creatie's...stuk voor stuk!
dan hou ik gewoon jouw website in de gaten want jeetje wat ben jij een inspriratiebron! Wat het ook is: ik wens je alle goeds en het beste!
Lot
13 x suppppeeer moooooiiiiiii......
ik ben altijd zo blij als ik je taarten zie. geweldig gewoon
ik vind je tassen altijd zo strak...ik vraag me af wat je geheim is
succes met alles en tot snel (hoop ik)
Zo.....je krijgt wel reacties zeg Ik zal je straks weer even mailen ....maar hier ga ik het gewoon over jouw taarten hebben.
Waanzinnig weer! Ben verliefd op de 1e strik, op de zwart-witte taart, op de zwarte strik met dotjes, op de combinatie rood/zilver (die ik gedeeltelijk in het echt heb mogen zien en weer mooier vond, dan op de foto), op de paarse Dora taart, op.......ben de tel kwijt
Gelukkig hoef ik het allemaal niet te missen
Prachtige taarten !!!ze zijn allemaal even mooi !!
Zoals alle eerdere reakties..ben ik helemaal ondersteboven van je taarten...ik kijk er altijd met veel plezier na...en kan er geen genoeg van krijgen...
Ik wens je het allerbeste de komende tijd en ik hoop dat alles weer goed voor je gaat!!En dat we snel weer wat taarten van je kunnen bewonderen
liefs
Conny
Wauw, wat een parade weer!!! Prachtige taarten
Ik wens je het allerbeste
ook ik kijk altijd uit naar je prachtige taarten.Ook deze 13 weer...geweldig,prachtig.
Ik wens je niets anders dan goeds toe.
Ooh die taart voor Jammy vind ik geweldig!! De rest is natuurlijk ook weer prachtig! Succes met alles!
stuk voor stuk geweldig!!
een voor een allemaal PRACHTIG!!
Prachtige parade van stapels!!!
Ze zijn één voor één weer SUPER
Oh Caroline, Elke taart van jou is een feestje op zich!
Jammer dat we je op het forum even gaan missen, want wie moet nu die glimlach op mijn gezicht toveren met d'r taarten....
Fantastisch weer, Caroline!! En wat een enorme stapel, letterlijk en figuurlijk
Ik zal je taarten hier misschien maar gelukkig staat je site gewoon bij mijn favo's en als jij nou maar regelmatig even upload kan ik gewoon blijven genieten van al je moois!!
Meis, het ga je goed, neem lekker deze time-out en een zonnestraal uit Spanje!!
Wat een schitterende stapels, ik weet niet welke ik het mooist vind! Jammer dat je voorlopig niet meer op het forum bent, maar ik wens je alle goeds.
oo Caroline, ik weet niet welke ik het alleralleraller mooiste vind. Ze zijn weer helemaal prachtig.
Jammer dat we je een tijdje moeten missen.
Succes en alle goeds voor je.
Jeeeeemig, wat een prachtparade dit! Echt stuk voor stuk byzonder mooie exemplaren. Jammer dat we deze waardevolle forum-taarten voorlopig moeten missen!
Een prachtige parade Caroline! Jammer dat we je voorlopig niet meer zullen zien, maar wens je niets dan goeds! Denk eerst maar even aan jezelf!
diepediepe buiging... wat een pracht taarten!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voorlopig voor het laatst... (13 foto's)