1

Onderwerp: misschien een gekke vraag

maar ik zie op het forum geregeld dummies voorbij komen
hartstikke leuk maar nu vraag ik me toch een paar dingen af
ze lijken net zo groot als een gewone taart
maar als ik in de webshop kijk
dan zie ik dat ze maar 7 cm hoog zijn
hoe krijgen jullie dan toch 2 waxine lichtjes erop?
of gebruiken jullie iets anders als dummie?

2 Laatst bewerkt door nnicole1234 (12-04-2010 13:15)

Re: misschien een gekke vraag

Gewoon dummies worden er gebruikt hoor !

Maar je hebt wel dummies in verschillende hoogtes (ze zijn ook te koop van 10 cm hoog.

Je vraag over twee waxinelichtjes begrijp ik niet, die stapel je toch niet op elkaar ?  :s

Als ie echt hoog moet zijn kun je er natuurlijk ook twee van 7 cm op elkaar plakken en dan bekleden (dan heb je een vulling van lijm en je hoeft niet eens een dijkje te spuiten  :lol: )

3

denk dat je hoog en diameter door elkaar haalt

4

Mijn "gewone" taarten zijn ook maar 7,5 cm hoog. Dus als een dummie 7 cm is dan scheelt dat echt niet met een gewone taart.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ottolien schreef:

Mijn "gewone" taarten zijn ook maar 7,5 cm hoog. Dus als een dummie 7 cm is dan scheelt dat echt niet met een gewone taart.

ja dat snap ik maar bij de stappel dummies staat ook 7 cm
mag toch hopen dat jou stapels hoger zijn ;)

nnicole1234 schreef:

Gewoon dummies worden er gebruikt hoor !

Maar je hebt wel dummies in verschillende hoogtes (ze zijn ook te koop van 10 cm hoog.

Je vraag over twee waxinelichtjes begrijp ik niet, die stapel je toch niet op elkaar ?  :s

Als ie echt hoog moet zijn kun je er natuurlijk ook twee van 7 cm op elkaar plakken en dan bekleden (dan heb je een vulling van lijm en je hoeft niet eens een dijkje te spuiten  :lol: )

ik ga ervan uit als de dummie 7 hoog is en dan heb ik het over een stapeltje en 15 doorsnee dat dan de onderste doorsnee 15 is en niet de bovenste
dat bedoel ik met hoe passen daar 2 waxine lichtjes op
die je wel eens langs ziet komen?

7

dianaatstyle schreef:
Ottolien schreef:

ja dat snap ik maar bij de stappel dummies staat ook 7 cm
mag toch hopen dat jou stapels hoger zijn ;)

Volgens mij is de foto van een stapel, maar koop je de dummies dus gewoon los per laag  ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.