1

Onderwerp: Babyshower

Hallo dames,

Ook ik wilde mijn taart aan jullie showen en feedback is van harteeeee welkom!

Het was een taart voor een babyshower, het is nog niet bekend of het een meisje of jongen wordt.
Maar wel zit er een scheurtje bij het lakentje, die heb ik later weggewerkt met een bloemetje, maar daar had ik geen foto van gemaakt!

Nou komt ie:

http://img23.imageshack.us/img23/9444/babyshowera.jpg

En nu met cupcakes, maar die gaan nog niet zoals ik wil, dus alle hulp is welkom!

http://img248.imageshack.us/img248/7305/babyshowerencupcakes.jpg

Alvast bedankt damess! Ik ben benieuwd naar de feedback 

Sisi..

2

Re: Babyshower

leuke taart en leuk geheel zo met de cc's

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Een heel lief taartje. Je cupcakes zijn een beetje laag, misschien gewoon iets meer beslag erin?
En nog een kleine tip, de volgende keer zou ik je cupcakepapiertjes aanpassen bij het geheel. In dit geval zou ik witte papiertjes hebben genomen.

4

Mirand@ schreef:

Een heel lief taartje. Je cupcakes zijn een beetje laag, misschien gewoon iets meer beslag erin?
En nog een kleine tip, de volgende keer zou ik je cupcakepapiertjes aanpassen bij het geheel. In dit geval zou ik witte papiertjes hebben genomen.

mee eens !!

Heel leuk gedaan !!! :thumb:

5

Dank jullie wel voor de complimenten en tips..

@ Miranda, ik had een recept genomen van een boek en daar stond dat het voor 12 cupcakes was, maar ik had dus wat meer moeten nemen denk ik!

Sisi..

6

Leuk geheel hoor.Maar iid de volgende keer witte cc papiertjes nemen.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

Leuke taart!
De fondant/marsepein mag de volgende keer ietsje dikker, je kan n.l. nu wel doorheen kijken. Maar verder is het een leuk geheel hoor!

Groetjes Tweety!

8

en probeer de volgende keer wat je onder je fondant of marsepein gebruikt bij de cupcakes weg te werken. verder wel leuk geworden.

liefs ikkuhh

9

Op zich een vrolijk geheel toch? Nog een tipje: gebruik een smoother dan wordt je taart wat strakker.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Boska schreef:

Op zich een vrolijk geheel toch? Nog een tipje: gebruik een smoother dan wordt je taart wat strakker.

Dank je wel voor de tips. Ik heb de smoother gebruikt, maar misschien niet echt strak of zo, omdat ik bang was voor scheurtjes. Bij wit kan je echt allesss zien, ik denk dat ik nooittt meer wit ga gebruiken :)..

Alle andere dames, bedankt voor de tips!

Sisi..

11

Wit is inderdaad een dramatische kleur hoor. Flink afsmeren met botercreme en een dikkere laag dan normaal zou het een beetje kunnen verhelpen. Maar het blijft lastig...