1

Onderwerp: Leuk onderwerp voor 4 jarige gezocht

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik weer een gelegenheid gevonden om een taart te maken! Mijn oppaskindje wordt 11 mei namelijk 4 jaar. En aangezien hij mijn grote vriend is vind ik het wel leuk om voor hem een taart te maken.

Tips/voorbeelden van tips zijn erg welkom!

Let wel op..het is pas mijn 2e taart!

Daarnaast is mijn vriend 29 mei jarig, hij werkt op een graafmachine en tractor...daarvoor zijn tips ook welkom! (alleen ook nog niet te moeilijk)

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

2

Re: Leuk onderwerp voor 4 jarige gezocht

cars?

3

Wat is zijn favo tekenfilm of tv-programma?

4

Of hobbies, ook een errug dankbaar onderwerp.
4 jaar... Ik denk Bob de Bouwer etc!

5

hmm.. tv kijken.. naja mega mindy en muziek K3...  dus niet echt jongens ;)  verder houdt hij van fietsen, is hij gek op mijn konijnen en ratten, speeltuin, knutselen, buiten spelen.

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

6

Ik denk dat je met zijn hobbies niet veel kan (omdat hij nog zo jong is) en dat hij dan een mega mindy (of mega toby, het "vriendje" van mega mindy!)-taart leuker vindt :-)
Er staat een howto voor het masker in de rubriek!
Succes verder!

7

En Nijntje of Bumba is altijd wel leuk. Is ook niet heel moeilijk om te puzzelen, leuk om te oefenen.
En verder gewoon felle kleurtjes gebruiken.

Of gewoon een taart in mooie kleur, met aan de zijkant een vlaggenslinger maken. Bovenop zijn naam en leeftijd.

Hoop dat je er iets aan hebt. Veel succes.

Of iets met auto's, vinden jongens meestal ook wel leuk. Of een grijze weg maken en een paar auto's simpel boetseren.

Bakgroetjes van Marinka!