Re: Koenie???? Hoera Marianne Zwanger?????

We moeten echt op houden hoor anders moet ik
deze
per pallet laten komen

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koenie???? Hoera Marianne Zwanger?????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

deze
per pallet laten komen

waar dan, ik kan het niet vinden
![]()
![]()
Mijn zoekfunctie zegt dat ik naar gekke dingen zoek
Zoek je wel op de goede trefwoorden? Probeer eens 'dijkje', zonder s dus. Of 'inzakken' AND 'dijkje'. Dan alleen de rubrieken aanklikken die hier nuttig voor zijn.
Ja joh, zelfs met ei geprobeerd
Niks werkt

Ja joh, zelfs met ei geprobeerd
![]()
![]()
Niks werkt
![]()
Dan zou ik M. even mailen 
Wie is M. en waarom moet ik Die mailen??? 
Wie is M. en waarom moet ik Die mailen???
Dat zeggen ze toch altijd, als iets niet goed werkt/als we denken dat iets niet goed werkt? 
Snap ik nog niet zo goed wat een M. er mee te maken heeft 
De M. van mail? Duh 
Ja en de D van Duh.... ik krijg dat terug dus, als je tips geeft wil je dan tips geven waar ik wat aan heb? 
deze
per pallet laten komen
![]()
oh jongens we zijn echt heel erg bezig! Arme Jolanda, nu ziet ze door de bomen het bos niet meer
Ter verduidelijking: M is diegene die het ooit bedacht heeft om dit forum op te richten. Of we haar aansprakelijk kunnen stellen voor opgelopen schade moeten we nog achterhalen 
oh jongens we zijn echt heel erg bezig! Arme Jolanda, nu ziet ze door de bomen het bos niet meer
Kan geloof ik beter een andere site opzoeken waar ik het wel vinden kan.
Ter verduidelijking: M is diegene die het ooit bedacht heeft om dit forum op te richten. Of we haar aansprakelijk kunnen stellen voor opgelopen schade moeten we nog achterhalen
Snap ik nog niet waarom ik haar moet mailen. Zij krijgt die reactie ook wel eens van die zoekfunctie 
je moet haar niet mailen....... je mag haar mailen...... of je daar door geholpen bent ........ ik ben bang dat je niet zo snel bent
(wat moeten anderen nu wel niet denken van ons
hou toch wel van je hoor
)
je moet haar niet mailen....... je mag haar mailen...... of je daar door geholpen bent ........ ik ben bang dat je niet zo snel bent
Zeg je dit nu omdat ik blond ben???

Zeg je dit nu omdat ik blond ben???

Wat???
Is Koenie zwanger??
(welkom bij de cursus: hoe help ik een roddel de wereld in
)
Heee HMZ is geen roddel hoor

Jolan, mag ik je bij deze uitnodigen als nieuw modje van deleukstetafel.nl??? Jij bent ook geen vlotje zo te lezen, dus past prrrrrrrrrima!

Jolan, mag ik je bij deze uitnodigen als nieuw modje van deleukstetafel.nl??? Jij bent ook geen vlotje zo te lezen, dus past prrrrrrrrrima!
![]()
![]()
Mag niet, heb geen geboorte register. Groeide niet mee in de rode kool

Jax schreef:Jolan, mag ik je bij deze uitnodigen als nieuw modje van deleukstetafel.nl??? Jij bent ook geen vlotje zo te lezen, dus past prrrrrrrrrima!
![]()
![]()
Mag niet, heb geen geboorte register. Groeide niet mee in de rode kool
![]()
Oprichtingsbewijs is ook goed hoor. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koenie???? Hoera Marianne Zwanger?????