1

Onderwerp: Ideetjes gevraagd voor een Dooptaart voor zo'n 400 personen

Voor een vriendinnetje van me heb ik laatst taartjes gemaakt voor de verjaardag..... en nu komt het... voor het dopen van haar 2 jongste kindjes wil ze nu ook mijn taartjes!!

Er komen alleen zo'n 400 mensen in totaal,dus ik was benieuwd of jullie nog leuke tips en iedeen hebben voor me  O-)

Het mogen meerdere taarten worden,dus dat is het probleem niet,maar doe ik dan bijv 4 x een 3-laags stapel of wat zouden jullie doen??

Ik hoor het graag!!!

Alvast Bedankt!!

**Liefs Ilona**

2

Re: Ideetjes gevraagd voor een Dooptaart voor zo'n 400 personen

jeetje...heel raalte uitgenodigd..? :D

Ik zou het heel goed van te voren plannen, een paar stapeltaarten, maar ook een paar grote snijtaarten. Even rekenen hoeveel stukjes je uit een taart kunt halen.

En als ik jou was, ging ik van te voren bakken en stopte ik zoveel mogelijk in de vriezer.

Misschien voor eventuele kids cctjes?

Verder geen idee hoe je zoiets moet aanpakken...

Groetjes Leonie

3

het eerste wat ik denk is, ik zou het niet alleen doen. het is toch heel veel werk en teveel plannen en als er iets mis gaat ..tja , dan weet ik niet hoe je het moet oplossen.
ik heb geen tips omdat ik zelf nooit zo'n grote opdracht heb gehad.
ik denk dat dit veeeeeeeel voorbereiding is en echt strak plannen. en ook veel invriezen. succes

Be in love with what you have

4

nee niet heel Raalte is uitgenodigd...  :lol: ze komt niet van hier en heeft gewoon een grote "reizigers"familie...  ;)

Ik doe het ook samen met mn vriendinnetje,dus dat komt wel goed en ik wou ook met de vriezer gaan werken,want alles op 1 dag bekleden zie ik zelfs met zn 2en niet zo zitten....

CupCakes had ik ook al aan gedacht,maar ik doelde meer op de manier van uitwerken dan de manier van maken....

dus stapeltaarten en cupcakes of misschien andere leuke ideetjes!

Je mag best helpen hoor Emmalientje  :P

in ieder geval bedankt voor de reacties tot zover!!  :D

**Liefs Ilona**

Hoi,
leuke opdracht! Ik heb ze net afgelopen weekend voor mijn eigen zoontje gemaakt, geen 400personen maar 250. Ik heb mini cupcakes genomen, bespoten met creme en er van die leuke vormpjes van First Impression opgedaan, je weet wel flesje, schoentjes, hobbelpaardje, veiligheidsspeldje en die allemaal in blauw marsepein, ik had er ook een paar met alleen creme en muisjes gepland maar die had ik achteraf niet nodig.

En daarnaast een paar grote ovale en hartvormige taarten van cake met marsepein ook versierd met First Impression molds, dé baby natuurlijk en het biddende kindje en de baby op het bedje en biddende handen.
Met die molds heb je zoveel keus en ziet er gelijk super uit!

Groetjes,
Jantine

Kijk ook eens op: Jantinestaart.nl, hierop staan foto's van mijn taarten, cc's, koekjes en ander lekkers.
Je kunt je hier ook aanmelden voor workshops, kinderfeestjes of om mallen van First Impressions en producten van Zeelandia te bestellen.

6 Laatst bewerkt door Moodswing (06-04-2010 20:25)

Je zou zoiets moeten kunnen maken,  alleen zou je nog een paar lagen meer nodig hebben voor 400 personen, cups wel versieren met baby dingen natuurlijk........

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91921

wuw wat een klus, heb geen tips maar wil je wel syc6 wensen en wel foto;s plaatsen!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

8

De exacte data moet nog komen enzo,maar mocht het zo ver zijn dan ga ik echt foto's plaatsen!!

@ Moodswing:   LEUK LEUK LEUK!!!

**Liefs Ilona**

dus als ik je vraag goed begrijp ben je op zoek naar ideeën voor decoratie??? That's it???? 
als dat het geval is, sta je in de verkeerde rubriek.
Stel dat iedere vraag over een taart die voor een ander wordt gebakken, in bakken voor anderen wordt gezet, kunnen we de rest van de vraag&antwoord rubrieken wel opheffen.

dus [move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

:rolleyes:

:o

**Liefs Ilona**

11

MamaNona schreef:

:rolleyes: