1

Onderwerp: De spokentoren van Pisa

Nou, dit keer was ie echt een beetje misgegaan, en dat had ik eigenlijk al voorspeld :s  Vriendinnetje Julia wilde een eng feestje en een spannende taart erbij. Debbie Brown maakt deze toren natuurlijk van cake, maar ja, mijn vrienden vinden dat toch een beetje gek op een feestje :/ , dus toch maar met biscuit proberen. Ik kan het je niet aanraden  :nooo
Alles bedacht van tevoren, dunne lagen, dikkere marsepeinlaag, natuurlijk gestut van binnen met kartonnetje ertussen, heeeeeel strak in de botercreme, en dan toch  :Y  ja, hoor, hij zakte langzaam steeds schever!!! De achterkant staat niet op de foto, want geloof me, dat is beter  ;)  O-)

Gelukkig vond Julia hem super leuk, en daar was het tenslotte om te doen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LHR743E.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: De spokentoren van Pisa

Ik vind 'em ook superleuk!

3

och een spoken taartje mag best wat ingezakt of schuin ik vind um Super ben wel heel erg benieuwd naar de achterkant :)

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

4

Kruimel schreef:

och een spoken taartje mag best wat ingezakt of schuin ik vind um Super ben wel heel erg benieuwd naar de achterkant :)

Ik kan het wel vertellen, maar een foto is niet meer mogelijk, hihi! Had een lap uitgerold voor om de toren heen te wikkelen, gewoon bekleden zag ik niet zitten :nooo En echt, ik had gemeten, maar het paste toch echt niet, een strook van een cm of 3 tekort, en die heb ik er dus maar gewoon tussen geplakt, zodat er 2 dikke naden op de achterkant zaten. Klimop of zo zag ik niet zo zitten, dus ik heb ze maak gewoon laten zitten, en nog eens benadrukt met spokenletters. Echt, ik heb er gewoon maar niet teveel naar gekeken.... :s

Groetjes, Rianne

5

:Y geinig

6

oh nee :nooo ... GEESTIG haha :lol:

7

hij is erg leuk geworden!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

WOW, super

9

Leuk!

Sinds begin december 2009 taart addict!

10

Sjoo Leuk..

11

Jeetje wat een mislukt ding zeg ;) :lol:

Nee, vind hem superleuk, en kan de achterkant (helaas) niet zien maar van voren voel... Uuh, zie je er niets van :D

En het is toch niet gek dat zo'n oude toren wat scheef is gezakt na al die jaren. Alles zakt uiteindelijk ;)

Mijn website: Presentaart

12

heel leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Vind em super en joh als er spoken zitten dan is het OUD er hadden nog wel meer scheuren in de muren mogen zitten, hoe meer hoe echter........ :D

14

taartdoos schreef:
Kruimel schreef:

Ik kan het wel vertellen, maar een foto is niet meer mogelijk, hihi! Had een lap uitgerold voor om de toren heen te wikkelen, gewoon bekleden zag ik niet zitten :nooo En echt, ik had gemeten, maar het paste toch echt niet, een strook van een cm of 3 tekort, en die heb ik er dus maar gewoon tussen geplakt, zodat er 2 dikke naden op de achterkant zaten. Klimop of zo zag ik niet zo zitten, dus ik heb ze maak gewoon laten zitten, en nog eens benadrukt met spokenletters. Echt, ik heb er gewoon maar niet teveel naar gekeken.... :s

wat ik al zei bij een spoken taart kan gelukkig heel veel gewoon zeggen dat het zo hoorde :)

ik vind um super en mijn mupke van 7,5 zegt dat ze deze wel met halloween wil....  :rolleyes:

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

15

Zo leuk om het beeld bij het verhaal te zien!!! Hij is veeeeeeeeeel mooier dan verwacht  :) . Meid, ik vind 'm superleuk!

Groet, Jolanda

16

Leuk gedaan!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

17 Laatst bewerkt door mariska31 (11-04-2010 20:54)

Ik vind hem gaaf :Y
En ach,van je fouten kan je alleen maar leren!

groetjes mariska

18

Hoi Rianne,

Heb ook nog even in je album gekeken en wat maak jij een mooie taarten zeg!

Groetjes,
Michelle

19

Hoi Michelle bedankt voor je lieve compliment!

Groetjes, Rianne

Hij is wel erg leuk hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!