1

Onderwerp: "bananen slagroom"?

Ik durf nooit zo goed te proberen. Vandaar hier mijn vraagje, misschien heeft iemand het al eens gedaan? Kan ik door mijn slagroom bananen mixen, zodat mijn slagroom de smaak krijgt van bananen?? En dan bijv. één laag hemelse modder doen, en één laag bananenslagroom?? Bananen en chocola is immers wel een hele lekkere combinatie. Of zou het bruin worden, omdat banaan zelf, zonder verwerkt te zijn iig, bruin wordt??

Wie weet dit?

groetjes Susan

taartelijke groetjes ;-) Suus

2

Re: "bananen slagroom"?

hier staat een heerlijk receptje met banaan en slagroom  :9  en de combi met hemelse modder kan gewoon niet slecht zijn :P

3

aha...nou ik had het al gemaakt inmiddels (moet toch maar gewoon wat meer durven) en het gewoon door elkaar heen gedaan, en het smaakt héérlijk...dus ik denk dat ik het er gewoon op gok!

groetjes

taartelijke groetjes ;-) Suus

4

ik denk dat het wel meevalt met bruin worden in de taart, het zit toch binnenin en goed afgesloten van lucht en licht, mischien als je taart aangesneden hebt er een alufolietje tegenaan leggen.

laat je nog even weten hoe het is gegaan?

5

ik heb voor de taart van mijn jongste zoon cheesy banana fluff gebruikt en kan niet anders zeggen
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmjamie.

Ingrid
make cupcakes not war

6

klein scheutje citroensap door je banaan heen en het verkleurt niet meer.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Ehhh....kun je dat gewoon kopen? Cheesy banana fluf?
Klinkt lekker!

8

lena schreef:

hier staat een heerlijk receptje met banaan en slagroom  :9  en de combi met hemelse modder kan gewoon niet slecht zijn :P

Jammie jammie...........die ga ik eens proberen

anders saroma banaan door je slagroom kloppen
makkelijk en lekker

10

Van patidess is er ook bananensmaak, die kun je door je slagroom of botercreme doen voor de smaak.