Re: Kettingtaartje nummer 1 (hierop kan gereageerd worden)
leuk hoor, ben benieuwd naar alle taartjes die nog gaan volgen
Doe je zelf ook mee aan het kettingtaartje Kwebbeltje? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje nummer 1 (hierop kan gereageerd worden)
leuk hoor, ben benieuwd naar alle taartjes die nog gaan volgen
Hij is leuk!!!!
Zo'n mooie kan ik nooit maken!!! 
Mooie taart! En lief klein taartje erop zeg.
Spannend voor iedereen die nog gaat volgen. Erg leuk dat het van start gegaan is. Complimenten voor het organiseren Rietchy.
Groetjes Maris
Spannend, kan niet wachten tot ik aan de beurt ben :-)
Is het misschien handig om een sticky te maken waar alle kettingtaarten in kunnen?
kwebbeltje schreef:leuk hoor, ben benieuwd naar alle taartjes die nog gaan volgen

Ik had de eer om het 2e taartje te mogen ontvangen gisteren.
Errug leuk! En lekker
Maar ik wacht even braaf op de foto van de bakster voordat ik uit de doeken ga doen hoe 'ie er uit zag en hoe 'ie smaakte
Nu nog even een afspraak maken met "mijn" ontvangster. Hihi.
Spannuuuuuund! Ik vind 't echt zo leuk dit! 
Ik had de eer om het 2e taartje te mogen ontvangen gisteren.
Errug leuk! En lekker![]()
Maar ik wacht even braaf op de foto van de bakster voordat ik uit de doeken ga doen hoe 'ie er uit zag en hoe 'ie smaakte![]()
Nu nog even een afspraak maken met "mijn" ontvangster. Hihi.
Spannuuuuuund! Ik vind 't echt zo leuk dit!
Eefje heeft gisteren 3 x een poging gedaan maar kon op de 1 of andere manier niet inloggen.
Ze probeert het vanavond opnieuw en dan komt de foto van jou schattige taartje erop.
Ik heb zelf ook nog wat foto's gemaakt, dus mocht het echt niet lukken kan ik wel kijken of ik ze kan plaatsen. Maar ik wach eerst even af of het haar zelf nog lukt. Haar foto's zijn misschien toch mooier dan die van mij. (Had helaas de goede fotocamera niet thuis, dus heb ik het met mijn oude fotocamera gedaan).
Nou, zeker spannend,zeg. Leuk eerste taartje ook. Wel leuk om de datum er zo op te zetten. Die ga ik onthouden 
Oh, het gaat nu echt gebeuren!
Nog spannender dan voor familie/vrienden/klanten.... Jullie zijn allemaal collega's.
leuk leuk,
ik kijk elke keer als een idiote verslaafde of er al foto's zijn haha 
Hallo,
Leuk zeg!!!! Spijtig dat ik in het "verre" België woon. En dan nog wel in Wallonië....
Tenzij er iemand op vakantie gaat naar Landal Village L'eau d'heure .....
Groetjes,
An
leuk leuk,
ik kijk elke keer als een idiote verslaafde of er al foto's zijn haha
hier nog zo'n idioot
Hij komt..hij komt.. hij komt.. nog ff geduld.. ff de goede rubriek zoeken 
wat een lieve zoete kleurtjes.
leuk leuk leuk, ik heb er superzin in en ben al net zo verslaafd als een paar voor mij, hihihi
Mooi taartje
Hallo,
Leuk zeg!!!! Spijtig dat ik in het "verre" België woon. En dan nog wel in Wallonië....
Tenzij er iemand op vakantie gaat naar Landal Village L'eau d'heure .....
![]()
Groetjes,
An
Ik weet niet of er bij jou in de buurt veel baksters wonen want als dat zo is dan zou ik gewoon aanmelden.
Je weet wel : als er 1 schaap over de ........... is volgen .....
Wat een schattig mini taartje
wat een leuke taart!
Oh wat spannend!!!! En een leuk taartje geworden!
Oh wat spannend!!!! En een leuk taartje geworden!
Zeker spannend, jij bent natuurlijk helemaal benieuwd nu je weet dat we ook in Noord-Holland gestart zijn.
Nog ff wachten de ketting is nog in het zuiden van Noord Holland
Vanavond of morgenochtend komt kettingtaartje foto nr 4 op internet te staan, ik ga hem vanavond bezorgen :-)
Vanavond of morgenochtend komt kettingtaartje foto nr 4 op internet te staan, ik ga hem vanavond bezorgen :-)
Zou je dan willen wachten zodat nr 3 er voor kan.
Hebben we ook een topic waar alleen de foto's op een rijtje in komen, zonder commentaar???
Dan houden we 't overzichtelijk en kun je in een overzicht zien wat er allemaal gemaakt is?
die is er idd al
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91332
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje nummer 1 (hierop kan gereageerd worden)