1

Onderwerp: hoe lettr recht op taart

hallo ik hb nu 2 opties geprobeerd maar wie kanmij helpen.

ik moet k hartje A rechtop op een taart krijgen hoe gaat mij dit het beste lukken? en ook dat ze niet instorten eg maar? ikben het echt even kwijt dus pleas help!

2

Re: hoe lettr recht op taart

ik weet niet welke opties je geprobeerd hebt natuurlijk maar heb je de letters gemaakt van fondant en tylose en dat een paar dagen laten liggen zodat het hard wordt?

ik denk dat je ze dan met een beetje tyloselijm of botercreme wel op je taart vast kan plakken

maar mischien heeft iemand een betere tip?

3

als je bedoelt recht bovenop de taartt.. ik doe altijd een paar harde spagettieslierten erin steken en dan als het hard is (fondant met tylose) steek ik het cijfer of letter in de taart met een beetje royalicing eronder....

Lekker feestelijk rond.....

4 Laatst bewerkt door Canadesje (11-04-2010 10:56)

Ik doe et etzelfde als joyce.. spagetti erin.. maar voor de extra plak gebruik ik eetbaarlijm.

Oh ja en goed laten drogen.. heb ik in een slimme bui niet gedaan met de taart voor mij zusjes 16de verjaardag.. en ja de 16 stond een beetje scheef  :grr:

ik nhad het wel gemaakt maar niet met de spahetti erin ik ga dat morgen nog proberen en anders met ik maar gewoon zeggen dat het me niet lukt!

6

Ik maak de letters iets langer aan de onderkant, en maak dan met een aardappelmesje een kleine inkeping in de taart, druppeltje icing erin, en dan erin steken. Fondant met tylose gebruiken en eerst goed laten uitharden.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

evt in de letter saté prikkers doen, en dan je letter laten uitharden

Enjoy, Life, Laugh and Cake!