1

Onderwerp: Voorstelronde van Sammie

Hallo,

Mijn naam is Sandra, maar iedereen noemt me Sammie.

Heb de afgelopen maanden 3 workshops gevolgd voor taarten te decoreren, ennnn wil zo veel mogelijk bijleren.

Ik werk op dit moment als nagelstyliste en zoek nog voor de rest van de week een vaste baan.
Woon samen met mijn man in Sprang Capelle, we hebben geen kids en geen huisdieren, we gaan graag motorrijden en kamperen.

Ben gelijk doorgeslagen en heb al mijn tweede bestelling bij de webshop gedaan, bij de eerste was er wel wat verkeerd besteld, maar dat zal zsm worden hersteld.

Heb hier alvast mijn eerste vraag, heb mijn eerste "boobs" taart gemaakt afgelopen zaterdag en ik wil graag die bolletjes ook zelf kunnen maken, heb alleen geen gelegenheid om naar de Ikea te gaan, is er ergens op het internet een plaats waar ik die bakvormen kan bestellen voor een redelijke prijs? En hoe groot moeten de bollen zijn.

In ieder geval ben ik hooked en wil alleen maar meer, meer, meer...

Veel liefs Sammie

http://i150.photobucket.com/albums/s90/SAMS-PLACE/TAARTjessss/03042010154.jpg
Mijn laatste taart
http://i150.photobucket.com/albums/s90/SAMS-PLACE/TAARTjessss/20100306sonja.jpg
Mijn tweede taart
http://i150.photobucket.com/albums/s90/SAMS-PLACE/TAARTjessss/20022010117.jpg
Mijn allereerste taart ever

Veel liefs, Sammie  -oO Beginner Oo-

2

Re: Voorstelronde van Sammie

welkom op dit leuke forum!!

Veel plezier hier en met alles wat je gaat bakken!! :thumb:

Je hebt al vele mooie dingen gemaakt ga zo door :Y

3

Welkom op het forum!
Ik zou zo snel geen internetadres weten voor de bolvormpjes.
De Blanda-ikea bollen zijn 12cm doorsnede zo uit mijn hoofd.
Je eerste boobs is in ieder geval goed gelukt!
Succes met bakken en heel veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom op het forum! Misschien heeft action de bolvormen? Volgens mij zit die in Sprang Capelle, anders zeker in Waalwijk en Tilburg, is wat dichter bij dan de ikea.

Wij organiseren trouwens ook regelmatig frobelavonden, misschien is dat ook iets voor jou? Tilburg ---> Sprang capelle is lekker dichtbij.
Wie weet tot binnenkort!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

hihi, en anders wordt het toch een ritje op de motor naar ikea ;) die blanda's zijn niet zo groot, passen in je rugzak... moet je alleen ook niet nog een billie mee willen nemen  ;)

welkom hoor... ben al benieuwd naar je volgende creaties

liefs marieke

6 Laatst bewerkt door Samm (05-04-2010 16:13)

Chocoholic schreef:

Welkom op het forum! Misschien heeft action de bolvormen? Volgens mij zit die in Sprang Capelle, anders zeker in Waalwijk en Tilburg, is wat dichter bij dan de ikea.

Wij organiseren trouwens ook regelmatig frobelavonden, misschien is dat ook iets voor jou? Tilburg ---> Sprang capelle is lekker dichtbij.
Wie weet tot binnenkort!

Da's een goeie...zal het er eens over hebben hier, mijn zusje is al hooked en die wil graag cupcakes maken en mijn buuv.......die kan alleen maar zeggen "wanneer is de volgende workshop!" beide vinden dat wel leuk om te doen.
Wat is het adres en WANNEER is de volgende workshop????

Ik zal eens bij de Action kijken (in Waalwijk of Kaatsheuvel), heb gisteren nog 8 cm bollen gevonden voor 5,95 per stuk, maar die leken me al wat klein, misschien kan ik die ergens anders voor gebruiken...

Sammie

7 Laatst bewerkt door Samm (05-04-2010 16:12)

mariekepieke schreef:

hihi, en anders wordt het toch een ritje op de motor naar ikea ;) die blanda's zijn niet zo groot, passen in je rugzak... moet je alleen ook niet nog een billie mee willen nemen  ;)

welkom hoor... ben al benieuwd naar je volgende creaties

Had ik dat maar geweten, komen net van een motorrit af in Zevenbergen, maar wist niet of ze open waren.....zal wel, verder was alles zo'n beetje open, hihihihihi.
Stom, niet aan gedacht.
Wij hebben geen rugzak (vind ik gevaarlijk) wij hebben 3 koffers op onze motoren, daar kan heeeeeeel veeeeel in, hihihihi.

Ik ga in ieder geval eens kijken bij de Action.
Thankzzz, Sammie

8

Misschien iets heel anders, maar dit heb ik ook nog gedaan tussendoor...
Ben van origine Bloemiste, dus dit vond ik erg makkelijk....
http://i150.photobucket.com/albums/s90/SAMS-PLACE/TAARTjessss/05042010166.jpg

Sammie

haha! blanda past vast wel in de koffers! maar billie krijg je daar niet ingepropt hoor!  O-)  maar goed in billie (boekenkast) kun je dan ook niet bakken (denk ik, iemand geprobeerd?  ;) )

liefs marieke

10

Hey,

De workshops staan in de workshopagenda op mijn website. Maar een frobelavond is wat anders. Bij zo`n avond komen mensen uit de regio bij elkaar en gaat iedereen een eigen project maken met de mogelijkheid van de andere materialen de lenen, ( uitstekers, structuurmatjes e.d. ) of tips te krijgen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

11

mariekepieke schreef:

haha! blanda past vast wel in de koffers! maar billie krijg je daar niet ingepropt hoor!  O-)  maar goed in billie (boekenkast) kun je dan ook niet bakken (denk ik, iemand geprobeerd?  ;) )

Whaaaahahahaaa, moet zeggen dat ik maar één ding van Ikea in huis heb en dat is een bureau lamp voor de salon, en die heb ik niet eens zelf gekocht, hihihihihi.

12 Laatst bewerkt door Samm (06-04-2010 20:52)

Chocoholic schreef:

Hey,

De workshops staan in de workshopagenda op mijn website. Maar een frobelavond is wat anders. Bij zo`n avond komen mensen uit de regio bij elkaar en gaat iedereen een eigen project maken met de mogelijkheid van de andere materialen de lenen, ( uitstekers, structuurmatjes e.d. ) of tips te krijgen.

Frobeldagjes ken ik ook, dat doen wij nagelstylistes ook regelmatig. Soms is het alleen maar kletsen en niets doen, hihihihi

Ik ga zeker ff kijken, thankzzz

13

Hey kijk nou

Onze Lieve  Sammie met  haar mooie creatie's

You go girl zo ga je nog veel meer leren en veel te veel kopen hiihihihihihihiihihihihih

dikke kus knuffel
Karin

groetjes Karin