Onderwerp: Mn eerste bestelling de deur uit toch wel spannend.
Nou eindelijk na 5 uur friemelen en freubelen mn eerste bestelling klaar.Had van de week al spongebob cc gemaakt en voor zn verjaardag wou hij een spongebob taart.Vond het wel erg spannend maar met behulp van mn vriend was ik gelukkig optijd klaar,en ben best een beetje trots (en helemaal versleten pffffff) want kreeg donderdag de vraag wil je alsjebieft voor zondag 20 cc voor me maken en een leuk taartje erbij.Maargoed de spongebob taart is begin van de avond opgehaald en hij vond het helemaal geweldig.Toch een beetje spannend zo de eerste keer.
Gevuld met botercreme met frambozen jam.

En van het andere restje van spongebob een disney taartje gemaakt,het is ook zonde om hem weg te gooien.En aangezien we morgen naar disney on ice gaan dacht ik ach laat ik nog maar een taartje erbij maken.
Gevuld met het restje botercreme met frambozen maar afgesmeerd met botercreme en nutella.
Dit taartje is voor een vriendin die morgen 35 wordt heb er ook nog bijpassende cc bij gemaakt maar die staan in een de andere topic.
Het boltaartje is gemaakt van Caramelcake met stukjes walnoot.
Een productief dagje geweest vandaag ben versleten maar was wel erg leuk om te doen vooral de reactie op de spongebob taart.
Bedankt weer voor het kijken en tips zijn weer van harte welkom.
verder ook een leuke parade