Onderwerp: Stoere mannen taart: WE WILL ROCK YOU
Gisteren een verjaardagstaart gemaakt voor iemand die fan is van queen. Dit is hem uiteindelijk geworden. Zelf vind ik het wel een hele stoere taart voor een man.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere mannen taart: WE WILL ROCK YOU
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren een verjaardagstaart gemaakt voor iemand die fan is van queen. Dit is hem uiteindelijk geworden. Zelf vind ik het wel een hele stoere taart voor een man.

Mooi gemaakt!!!
Hele stoere taart zeg en hartstikke mooi strak bekleedt
.
wauw, strak hoor 
Die is gaaf!!!
Leuk gedaan 
super gaaf! heb je het marsepein zelf geklerd of zwart gekocht?
super gaaf! heb je het marsepein zelf geklerd of zwart gekocht?
Ik heb half marsepein half fondant gedaan en zelf gekleurd. Volgens mij zit er een heel potje in 
echt prachtig en superstrak
Wat gaaf!!
heel gaaf 
Stoer en heel knap gedaan!
nou ik vind dit echt een mannen taart,en dat vind ik toch altijd beetje moeilijk deze is
,
groetjes Carla
Mooie taart....gaaf......... 
dit vind ik nou een echt een mooie taart voor een tiener of man , ik heb m dan ook opgeslagen ter inspiratie
MOOI gemaakt,
en vet cool 
Wat mooi!!
Ga deze opslaan om nog eens te maken.
Mijn man en ik zijn super fan van Queen.
Wat mooi!!
Ga deze opslaan om nog eens te maken.
Mijn man en ik zijn super fan van Queen.
Wat leuk dat je hem opslaat en eens wilt maken. Ben benieuwd naar jouw versie!
Stoere taart hoor!! Knap gedaan!!
Sowieso knap dat je het zwart zo mooi zwart hebt gekregen! Is mij nog niet gelukt 
WOW die is echt onwijs GAAF een heel stoere taart!
Stoere taart hoor!! Knap gedaan!!
Sowieso knap dat je het zwart zo mooi zwart hebt gekregen! Is mij nog niet gelukt
Ja dat zwart was inderdaad wel een klusje. Dacht dat ik het met een half potje wel zou redden... nee dus. Moest nog een potje bij halen. Gelukkig was ik ruim van te voren begonnen met kleuren anders was het stressen geblazen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere mannen taart: WE WILL ROCK YOU