Onderwerp: Minnie Mouse
Een frisse Minnie Mouse in het lentezonnetje...
Groetje,
Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Minnie Mouse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een frisse Minnie Mouse in het lentezonnetje...
Groetje,
Heidi
oooh echt mooi!!! vraagje die bakvorm in de vorm van een bloem werkt die goed? en moeilijk om te bekleden of niet?
Heb namelijk al vaak op punt gestaan deze te kopen maar dan denk ik wat als die niet goed gaat..
Aaaaaah, wat een leukerd!!!
edit: goeie foto ook!!
WOW, WOW, WOW, alles wat ik supermooi vind in 1 stapel. MM vind ik helemaal geweldig, roze en wit is mijn lievelings combinatie. SUPERSTRAK, super stylish, helemaal geweldig
Wat is die GAAF!!! En heel mooi uitgevoerd
Echt een hele mooie strakke taart!!!!
Wat een leukerd!!! Sweet!!
Wauw! Heel gaaf dat simpele.. Vind hem persoonlijk veel mooier als een MM met gezicht.
wow, wat ontzettend mooi.
echt een super taart, en strak
gaaaaaaaaaaaaaf vind ik hem...
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh die is too cute!!!
mooie strakke meisjes taart leuk ontwerp.
oooh echt mooi!!! vraagje die bakvorm in de vorm van een bloem werkt die goed? en moeilijk om te bekleden of niet?
Heb namelijk al vaak op punt gestaan deze te kopen maar dan denk ik wat als die niet goed gaat..
Ben heel blij met die vorm (heb hem ook nog wat groter, maar die heb ik nog niet gebruikt). Ik vet de vorm steeds goed in met een spray en de taart komt er perfect uit! Het bekleden gaat ook prima hoor. Ik begin bovenaan bij een 'uitstulping': glad maken en dan de groef lichtjes aandrukken, en zo de taart rond werken...
Als ik van jou was, zou ik niet twijfelen, je kunt er zoveel leuke combinaties mee maken in een stapeltaart!
Groetje,
Heidi
Die is leuk!!!
typisch een geval van less is more. Ze is pr8ig! 1tje om op te slaan
Heel leuk gedaan. Mooie stijlvolle taart
Ooo, wat een leukerd, zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Minnie Mouse