1 Laatst bewerkt door evelien1001 (10-04-2010 12:15)

Onderwerp: Happy B-day to me!

Nou ik was eigenlijk vorige maand al jarig maar vanavond komt het feest! mn man en ik hebben een geweldige lounch bar afgehuurd en daar komt onze Black & White party  :D

2 x chocoladebiscuit met chocomousse en banaan, 1 x vanille biscuit met aardbeienmousse en verse aardbeien.

Taart is erg simpel en misschien zelfs ´saai´ maar zo hou ik er wel van. (in het echt is die wat minder saai omdat die vol zit met pearl spray, heel gaaf effect) wat vinden jullie? zo laten of nog meer decoratie opdoen?

helaas niet zo geweldig strak maar ik vind het nu steeds moeilijker vinden, het is hier 30 graden en alles smelt wanneer je het aanraakt  :nooo

http://img685.imageshack.us/img685/3968/p1040893i.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/5494/p1040887.jpg

2

Re: Happy B-day to me!

Mooie stijlvolle taart hoor.

Mijn zus woont op Tenerife en als we daar zijn vieren we altijd mijn verjaardag. Hartstikke leuk, maar het is inderdaad een ramp om een taart dan goed te houden!
Gelukkig bestaan er taartstandaards waar koelelementen in zitten en dat is dan echt een uitkomst  :thumb: .

Hele fijne verjaardag in ieder geval  :) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

3

Rafaëlla schreef:

Mooie stijlvolle taart hoor.

Mijn zus woont op Tenerife en als we daar zijn vieren we altijd mijn verjaardag. Hartstikke leuk, maar het is inderdaad een ramp om een taart dan goed te houden!
Gelukkig bestaan er taartstandaards waar koelelementen in zitten en dat is dan echt een uitkomst  :thumb: .

Hele fijne verjaardag in ieder geval  :) .

oh echt waar? die ken ik niet haha zou niet weten waar ik die hier kan kopen  :nooo

4

Less is more  :)  Ik vind het een mooie taart en zeker met pearlspray zal hij er in het echie heel goed uitzien.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Hm, ik zou 't ook niet weten waar je die op GC kan kopen, maar via internet staat natuurlijk de hele wereld voor je deur  ;) .

Ik heb gelijk ff gekeken of er een merknaam op dat ding staat, maar jammer genoeg is dat niet zo.

Als ik het me goed herinner is het van het merk Emsa. Mocht ik nog wat tegenkomen, laat ik het je weten oké.

Ennuh...ben stiekum best wel jaloers op jullie zon hoor  :+ .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Ik vind hem ook heel mooi, zo rustig. Kan ik niet hoor, bij mij staat er toch altijd wat teveel op vind ik ;)

7

Nog gefeliciteerd!!
Een prachtige taart!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

8

Mooie stijlvolle taart, ziet er op de foto naar mijn mening wel mooi strak uit ;)
Nog van harte gefeliciteerd :thumb:

9

ja ik vind hem ook zo mooi, simpel is soms heel doeltreffend

10

Nog gefeliciteerd en ik vind de taart echt prachtig!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

11

Vind je taart helemaal niet saai,
Maar juist ontzettend mooi  :thumb:

Cake makes your smile !!!

12

mooi... enne nog gefeliciteerd...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com