1

Onderwerp: vlaggetjes slinger maken ??wie heeft ze gemaakt.

ik zie regelmatig op kindertaarten van die leuke vlagslingers ,en vraag me af zijn die zo gemaakt??? eerst met de sugargun witte slinger en dan van verschillende kleurtjes vlaggetjes maken en erop plakken of moeten ze toch anders ,wie weet het,
   alvast bedankt Carla

2

Re: vlaggetjes slinger maken ??wie heeft ze gemaakt.

inderdaad zoals je zegt, cakes by bien heeft de uitstekertjes, zodat je mooie vlaggetjes kan maken

3

Ik plak altijd eerst de driehoekjes en dan het lijntje met sugargun. Ik gebruik de driehoekjes van de geometrieset (maar die van Bien zijn mooier, staan op mijn wish list :))

4

oké ,bedankt ,ik dacht al dat ik het al eens gezien had, ga gauw kijken ,nog fijne dag groetjes Carla

5

ik heb vorige week een nijntje gemaakt met slinger, ik heb een rechte lijn gesneden en dan met een hartjes uitsteker hoekjes uitgestoken (kijk mijn in "mijnalbum"-link hieronder in mijn handtekening)

Groetjes, Dorothea.

6

Ik heb hem ook een keer met een foodprinter gemaakt. Dus driehoekjes uitprinten op frosty, en dan gewoon knippen. Sugargun lijntje maken, en de driehoekjes eraan bevestigen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

Ik plak juist eerst het lijntje en dan de driehoekjes. Zo staan ze een beetje af van de taart en is het niet zo plat.
Ik gebruik ook de driehoekjes van de geometrieset.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

8

Dat heb ik ook gedaan ja: eerst het lijntje plakken en dan vlaggetjes. Een stukje lijn corrigeren is makkelijker dan vlaggetjes  :D

Groetjes, Marielle