Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn roosjes, eerste poging, wat vinden jullie?
Pagina's 1
Ik vind ze beeldschoon!
leuke eerste roosjes

Ik vind ze heel mooi; maar als ik je een tip mag geven? Volgende keer zou ik ze niet liggend bewaren (althans niet voor ze droog zijn)
je kan ze bijvoorbeeld met een satéprikker in oasis steken. Ik krijg de indruk dat de blaadjes nu een beetje aan elkaar plakken en dat is natuurlijk jammer bij zulke prachtige roosjes! Heel knap gedaan voor een eerste keer!!!!

Goed hoor meid
ga zo door
Madhuri 
Bedankt voor jullie reacties en de tip! Ga ik zeker proberen de volgende keer
groetjes karin
Je zal zien dat ze dan nog veel mooier zijn........ 
Goed gelukt hoor! Zeker voor de eerste keer 
Eerste poging??????
Jeetje meid, hier hoef je toch niet onzeker over te zijn ....
ze zijn echt hartstikke leuk hoor!
Wat ga je ermee doen?
Of was het gewoon een probeersel zonder "plannen" ?
heb ze geprobeerd, omdat ik volgende week een hart-taart ga maken op verzoek voor een stel dat 15 jaar samen is en ze graag witte roosjes erop wilde...
misschien worden het deze en anders maak ik nog nieuwe die ik dan rechtop laat drogen.
In juni trouwt mijn zusje en ik ga samen met een vriendin de bruidstaart maken en je raadt het al, daar "moeten"ook rozen op komen en oefening baart kunst, maar goede tips ook!!
groetjes karin
Zien er goed uit. Sinds mijn eerste roosje heb ik ze laten drogen in een eierdoos. Koop je 20 eieren heb je er gelijk 2.
Als ze te groot zijn leg ik er een propje krant onder, zodat ze niet zo diep zakken.
Ze zijn zo goed in model te houden en erg makkelijk te verplaatsen.
Groetjes en succes met de rozen.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn roosjes, eerste poging, wat vinden jullie?