Onderwerp: Ketting taartje nummer 8
Hallo , dit is het kettingtaartje voor verootjuh.

groetjes zita
(Kom gezellig eens bij me buurten www.taartencupcakes.nl)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ketting taartje nummer 8
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo , dit is het kettingtaartje voor verootjuh.

groetjes zita
oooo wat een lieffie
nou daar zal ze wel blij mee zijn wat een llieffie
leuk! en wat zat erin?
Heel lief.
Ben ook wel benieuwd naar de vulling
Leuke taart! Ik heb de vorige nummers alleen wel gemist...
Ik heb nummer 1 en nummer 2 gezien, maar blijkbaar zijn we dus al bij nummer 8 nu??
wat een lieverd.
Idem ik heb ook een paar taarten gemist 1 en 2 wel gezien.
heel leuk 
wat een leuke taart zeg!
Ik zat ook nog te twijfelen om me op te geven voor de kettingtaart, maar niet gedaan omdat ik nog niet zulke mooie taarten maak. En nu ik dit zie ben ik wel blij dat ik me niet heb opgeveven! Volgende keer misschien!
Geweldig leuk taartje!
Leuke taart! Ik heb de vorige nummers alleen wel gemist...
Ik heb nummer 1 en nummer 2 gezien, maar blijkbaar zijn we dus al bij nummer 8 nu??
Er lopen 4 kettingen tegelijk omdat het anders te lang duurt voordat hij rond is.
Ik weet dat nr. 4 en nr. 5 nog gepost moeten worden (nr. 4 heb ik gisteren ontvangen en nr. 5 moet ik nog maken zelfs!).
Je hebt dus nog niets gemist!
de vulling was standaard , ik moest gisteren avond werken tot half tien en daarna nog aan de taart beginnen. Ik ben blij dat het allemaal gelukt is.
Tine 83 , je kan geloof ik nog mee doen hoor !! gewoon doen , ook als beginner. Want ik ben ook geen gevorderde hoor !
groetjes zita
ooo wat een liefie!!
en wat is standaard vulling dan??
wat een leuke taart zeg!
Ik zat ook nog te twijfelen om me op te geven voor de kettingtaart, maar niet gedaan omdat ik nog niet zulke mooie taarten maak. En nu ik dit zie ben ik wel blij dat ik me niet heb opgeveven! Volgende keer misschien!
gewoon mee doen joh!
als ie toch maar lekker smaakt, daar gaat het toch om uiteindelijk.
Ik ben ook nog niet zo lang bezig hoor!
Heb je een mooie gelegenheid om een taart te maken en dus te oefenen !
Ik ben bezig met taartje nr. 3 (ga ik morgen bezorgen) en ook nog een beginner. Dus lang niet zo'n mooie als deze taart of de taart die ik zelf heb mogen ntvangn (nr. 2) helaas
Maar meer dan je best kun je ook niet doen, toch?
En het gaat om het leuke idee van het kettingtaartje en om het gebaar om elkaar een zelf gemaakt taartje te geven.
Het geeft niet of je kei goed bent of nog veel moet oefenen, toch?
(zei ze toch wel enigszins balend dat ze zelf nog niet zulke enorm mooie dingen kan maken). 
hij is echt super leuk! Ik ben ook heel benieuwd!
ik ben ook nog niet zo;n kei ,maar tis gewoon leuk en ik denk maar zo doe me best en er zijn er altijd die mooie maken maar het idee vind ik zo leuk,daarom doe ik ook mee en vind deze ook weer helemaal SUPER zo lief en ben benieuwd wat voor een kleur groen er gebruikt is deze groene kleur is zo lekker fris.
fijne dag en groetjes Carla
Ik vind em hartstikke leuk geworden!!
Wauw super taartje!!
Ik ben ook nog een beginner hoor, maar het kettingtaartje is voor iedereen toch?! Hartstikke leuk en daarom doe ik mee.
ik ben ook nog niet zo;n kei ,maar tis gewoon leuk en ik denk maar zo doe me best en er zijn er altijd die mooie maken maar het idee vind ik zo leuk,daarom doe ik ook mee en vind deze ook weer helemaal SUPER zo lief en ben benieuwd wat voor een kleur groen er gebruikt is deze groene kleur is zo lekker fris.
fijne dag en groetjes Carla
Leaf green van wilton.
Heel lief taartje en mooi geboetseerd........ 
Leuk taartje zeg!
Groetjes,
Anika
heel mooi, schattig die poezen...
...volgens mij zijn het hondjes, hi, hi... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ketting taartje nummer 8