1

Onderwerp: Welke vormen voor ene taart voor 40 pers.

Ik heb "waarschijnlijk" een opdracht voor 40 pers. Welke taartvormen kan ik dan het beste gebruiken.
Ik dacht zelf aan 26 cm, 24 cm en 22 cm. Of zijn deze maten te dicht op elkaar.
Iemand een tip?

2 Laatst bewerkt door mariekepieke (08-04-2010 23:08)

Re: Welke vormen voor ene taart voor 40 pers.

ja die lijken wel erg op elkaar! ik moet (mag) er ook een en ga aan de 30, 22.5 en 15...

succes!

liefs marieke

3

Dank je wel.

Iemand nog een tip?

4

ik heb 2wk geleden ook 30-22,5-15 gebakken, dat was voor 43 personen

Groetjes, Dorothea.

5

Je kan ook 25+30 doen. Voor 36-45 pers. En als je taarten hoog zijn snij je toch al kleinere stukken. 5 cm vind ik een minimaal verschil tussen twee taarten.

6

Hmm die maten heb ik nog niet! Wordt ook mijn eerste betaalde opdracht!

7

Moet het een stapeltaart worden? Anders doe je 2 x 26. Wel in dezelfde stijl bv. Leuk he! Zo'n eerste opdracht. Wel spannend. Voor mij nog steeds. Ik ben nog niet zo lang bezig. Een half jaar of zo, maar heb nu deze maand elke week een taart.

8

ja enorm spannend. Ik moet nog bevestigen dat ik het doe, want ze wil ook een pump op de taart en als ik echt alles moet bestellen kom ik niet uit de kosten!

9

Misschien kun je een oproep doen om een mal te lenen bij jou in de buurt? En de kosten...ja. Ik heb, zeker in het begin, veel uitgegeven aan bloemen- en letteruitstekers. Ook aan bakpannen. Maar die kosten maak je maar 1 keer. Al zie ik steeds weer andere soorten uitstekers die wel errug leuk zijn  :Y

10

Iemand nog een idee. Ik heb zelf de maten 18 cm, 23 cm 24 cm en 26 cm
Kan er natuurlijk altijd nog 1 of twee bijkopen