1

Onderwerp: Iemand ervaring met ZELF website maken?

Ik heb vandaag een nieuwe (2de) site gekocht bij startshosting maar ik heb een hele leuke template gezien die ik graag wil kopen maar ben bang dat wanneer ik die gekocht heb ik het niet in mijn site krijg dus is er iemand die mij een beetje zou kunnen helpen?

ik heb nu iets wat Trellian WebPage heet, daarmee kan ik een html template bewerken, enige wat me niet lijkt te lukken is het online krijgen.

please help me

2

Re: Iemand ervaring met ZELF website maken?

Heb je alle FTP-instelling wel goed staan?
Ik gebruik het gratis programmaatje Filezilla om te uploaden. Misschien iets voor jou? http://filezilla-project.org/

3

Wat vraagt het programma precies met uploaden ???

4

Ik begrijp de vraag niet goed. Bedoel je de FTP-instellingen?

5

Ik begrijp de vraag ook niet goed. Lukt het niet via de ftp?
Ik zit ff te neuzen op de trellian webpage...ik ken het verder niet maar misschien heb je hier iets aan:

http://www.trellian.com/webpage/manual/ch2publish.htm

Groetjes Maji

6

Jasper schreef:

Ik begrijp de vraag niet goed. Bedoel je de FTP-instellingen?

Ja ik snap niet wat de FTP site name is (http://www.trellian.com/webpage/manual/ch2publish.htm)
De rest van de gegevens heb ik ingevult zoals ik die door heb gekregen toen ik de site kocht maar toch doet die het niet.
ik heb ook een ander progamma geprobeerd, weet even de naam niet meer, maar daar kreeg ik steeds een melding dat hij geen contact kon krijgen met mijn site.

hebben jullie misschien een ander, makkelijker oplossing voor mij? is pas de eerste keer dat ik dit wil doen namelijk

hier is de template die ik zooooo graag wil, maar deze heeft wel flash, kan dat ook gewoon?

http://images.google.es/imgres?imgurl=h … s%3Disch:1

sorry voor alle vragen maar ik wil deze zo graag en ben al uren op internet aan het zoeken maar krijg het niet voor elkaar  :(

(of eventueel iemand die het voor mij online kan zetten tegen kleine vergoeding?)

7

Bij ftp vul ik www.cakebychantelle.nl in dus je eigen website naam moet je niet uploaden uit een externe map?

8

Bij het tweede kolommetje je site naam. Trelian.com

9 Laatst bewerkt door Maji (08-04-2010 22:57)

Je ftp gegevens krijg je vaak ook door van je host. Het is niet altijd geheel gelijk aan je websiteadres. Bv. zo: ftp:// ftp .jouwdomeinnaam. nl waarbij je 'jouwdomeinnaam' vervangt voor de naam die je hebt voor je website.

Of je met dit programma (Trellian) aan de slag kunt met een flash-template durf ik niet te zeggen. Zou dat eerst misschien even vragen (mailen?) met Trellian of je websitehost voordat je er geld aan uit gaat geven.

Ik zie wel staan dat bij de template ook een non-flash versie zit dus die zou je zowiezo kunnen gebruiken. Voor flash geeft men aan dat je een editor nodig hebt met flash 8 mogelijkheden...whatever that means  :s 

Ik wil je best helpen, ben wel wat thuis in het websites maken, uploaden en dat soort dingen maar ken Trellian verder niet.

Groetjes Maji

10

Maji schreef:

Je ftp gegevens krijg je vaak ook door van je host. Het is niet altijd geheel gelijk aan je websiteadres. Bv. zo: ftp:// ftp .jouwdomeinnaam. nl waarbij je 'jouwdomeinnaam' vervangt voor de naam die je hebt voor je website.

Of je met dit programma (Trellian) aan de slag kunt met een flash-template durf ik niet te zeggen. Zou dat eerst misschien even vragen (mailen?) met Trellian of je websitehost voordat je er geld aan uit gaat geven.

Ik zie wel staan dat bij de template ook een non-flash versie zit dus die zou je zowiezo kunnen gebruiken. Voor flash geeft men aan dat je een editor nodig hebt met flash 8 mogelijkheden...whatever that means  :s 

Ik wil je best helpen, ben wel wat thuis in het websites maken, uploaden en dat soort dingen maar ken Trellian verder niet.

Misschien ken je wel andere progammas? ik ken trelian ook niet, vond het gewoon op internet. Als je me kan vertellen werke progammas ik nodig heb dan download ik die wel (maar zou ook wel heel graag de flash op de site willen hebben)

heel erg bedankt dat je me een beetje wilt helpen :Y

11

Ik gebruik zelf Ipswitch WS_FTP professional om websites te uploaden. Misschien is dat iets voor je.

Met flash websites maken ben ik niet bekend; wel met Joomla en frontpage. Mn. Joomla vind ik erg handig en mooi naar eigen design te maken.

Je moet nog eens even goed kijken naar de template die je wil kopen. Beetje naar beneden scrollen bij 'sources, software & requirements'. Daar staat bij wat er in het pakket zit en wat je nodig hebt om te bewerken oa. adobe flash 8+

Groetjes Maji

12

Maji schreef:

Ik gebruik zelf Ipswitch WS_FTP professional om websites te uploaden. Misschien is dat iets voor je.

Met flash websites maken ben ik niet bekend; wel met Joomla en frontpage. Mn. Joomla vind ik erg handig en mooi naar eigen design te maken.

Je moet nog eens even goed kijken naar de template die je wil kopen. Beetje naar beneden scrollen bij 'sources, software & requirements'. Daar staat bij wat er in het pakket zit en wat je nodig hebt om te bewerken oa. adobe flash 8+

ik zag idd staan wat ik nodig heb maar snapte niet echt of ik ze allemaal nodig had of het was die OF die. Ik heb geeneen van deze  progammas maar ik kan van die wel de trial versie downloaden. Het is wat ingewikkeld want ik heb iets nodig waar ik alleen de tekst kan bewerken maar wel de flash meezend want de flash zelf wilt ik houden zoals die is

13

Ik snap wat je bedoelt. Als je even googled op 'tekst bewerken flash website' kom je vast iets tegen wat je hiermee verder kan helpen.

Groetjes Maji

14 Laatst bewerkt door Samm (10-04-2010 21:54)

Fout gelezen

Veel liefs, Sammie  -oO Beginner Oo-