Onderwerp: Floral wires
een vraagje,.... kun je deze wires als je daar je decoratie aan bevestigd heb gewoon in je taart steken?
of moet je het echt bevestigen door mini/dunne rietjes eerst in de taart te doen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Floral wires
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een vraagje,.... kun je deze wires als je daar je decoratie aan bevestigd heb gewoon in je taart steken?
of moet je het echt bevestigen door mini/dunne rietjes eerst in de taart te doen??
Ik doe t altijd in rietjes..
Ivm roesten van de wires dacht ik?
Ja, je moet eerst een rietje of flower pic in de taart doen waar je je draad in doet.
D wires zijn niet 100% voedselveilig
ah oke thx voor jullie antwoorden
Gebruiken jullie dan ok de allerdunste rietjes die je gewoon in de winkel kan kopen??
Gebruiken jullie dan ok de allerdunste rietjes die je gewoon in de winkel kan kopen??
Daar ben ik me dus al een paar weken suf naar aan het zoeken. Ik zie overal die dikke rietjes maar nergens meer die dunne. Waar zijn deze wel te krijgen?
ik ben dr ook nog naar opzoek maar dnek evt groothandel?
of feestwinkel wellicht?
bij ons in de supermarkt hebben ze deze niet.
Ik heb ze laatst wel gezien bij of de Makro of Sligro.
ik heb die dunne rietjes bij de Sligro gekocht, wel gelijk duizend (je kan het maar hebben ) voor 1,50...
X
kun je ook gewoon draad halen bij de bloemist of zijn deze anders?
nee helaas, kun je ze niet halen bij de bloemist.
je moet namelijk een draad hebben die bestaat uit 2 draadjes die in elkaar gedraaid zijn.
over het algemeen gebruiken de bloemisten in nederland een enkel draad.
bij mij werkte het niet fijn. alles viel er af.
je moet namelijk een draad hebben die bestaat uit 2 draadjes die in elkaar gedraaid zijn.
. In een taartenwinkel heb ik wires gekocht en deze zijn niet gedraaid of zo. Deze zijn wel erg dun en ik wil de dikkere, waar bv een bij op kan blijven staan, via de webshop bestellen.
kun je ook gewoon draad halen bij de bloemist of zijn deze anders?
Floral wires hebben een laagje papier er omheen, dan blijft wat je eraan doet beter plakken, maar het gaat ook prima met draad van de hobbywinkel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Floral wires