Onderwerp: mijn eigen verjaardag's mini taartjes
gisteren de hele dag hiermee bezig geweest. hard werken maar iedereen vond ze geweldig en lekker. chocolade, vanille biscuit en walnoten biscuit gevuld met walnoten creme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eigen verjaardag's mini taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gisteren de hele dag hiermee bezig geweest. hard werken maar iedereen vond ze geweldig en lekker. chocolade, vanille biscuit en walnoten biscuit gevuld met walnoten creme.

gefeliciteerd met je verjaardag, ze zijn er mooi uit en klinken zeker lekker.
gr's
Hiba
Alsnog van Harte en de cakejes zien er fantastisch uit........ 
Gefeliciteerd nog met je verjaardag, ze zien er erg leuk uit en ze klinken erg lekker
erg mooi gemaakt
Nog proficiat!!
nog van harte gefeliciteerd,
en hele mooie taartjes.
zijn kleine kunstwerkjes 
wow, cool! 1-persoons taartjes? heb je misschien een receptje van het walnotenbiscuit? (of is dat met patidess gedaan?)
iedereen bedankt voor de felicitaties en reacties.
wow, cool! 1-persoons taartjes? heb je misschien een receptje van het walnotenbiscuit? (of is dat met patidess gedaan?)
ik zal straks het recept voor de walnoten"biscuit" hier posten. Het is niet met patides gemaakt.
het was inderdaad een hoop werk. Voor 40 stuks ben ik de hele zondag en nog de maandag ochtend ermee zoet geweest.
Maar het was het waard, gezien de oooh's de aah's uummh's 
Prachtig!!
Oh super zeg! Heel erg mooi gemaakt!!
Waar heb je ze mee bekleed? Met fondant?
ja Natasja, ze zijn inderdaad met fondant bekleed.
wat voor bakvormen zijn dit?
de ronde zijn gebakken in de Multi Mini Cake Pans van silverwood en de vierkante heb ik uit een 35cm vierkante bakvorm gesneden in vierkantjes van 4cm elk.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eigen verjaardag's mini taartjes