1

Onderwerp: taartdozen formaat??? beginner: wat bestellen???

zit op de webwinkel te kijken en heb een waslijst met wat ik wil hebben maar zit bij de dozen te kijken als ik een rond blik van 26 cm heb welk formaat doos moet ik dan hebben???

ook wil ik weten wat ik als beginner moet bestellen om een leuke taart te maken???

Re: taartdozen formaat??? beginner: wat bestellen???

ik zou minimaal 30 cm nemen :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

bedoel je dan 30x30x15??? ja sorry hoor ben beginneling en zou ook niet weten wat wijsheid is om te bestellen

ja, die ja. die andere is niet nodig voor een enkele taart, dat is echt voor stapeltaarten

groetjes Tirza     

5

en wat raad je me nog meer aan?
mijn zoontje en ik zijn 6 maart jarig en ik wil gewoon de basis dingen om taart (mooie) te kunnen maken

een taartkarton van 25cm. Maakt in principe niet uit welke, ik zou gewoon de witte nemen.

tsja, verder kun je de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'beginner AND spullen'  en de rubriek taartdecoratie algemeen selecteren, dan vind je een heleboel topics waarin de zelfde vraag wordt gesteld als die jij nu hierboven wordt gesteld :)

groetjes Tirza     

7

hihihi mijn man heeft net een hele waslijst (175euro) voor me besteld voor mijn verjaardag omdat ik er zelf te knieperig voor ben :D

waaaaah gaaf!!!!!!

groetjes Tirza     

9

ja wat een gek he even mijn laptop laten staan toen mijn  kleine zoontje zijn luier aan verschonen was
hahaah hij weet dat ik te knieperig ben voor mezelf en hij vond meteen leuk kado O-)

10

nou ik verwacht nu wel dat er van de week iets leuks van je verschijnt in de parade he? ;) je hebt dan toch genoeg spullen :lol:

groetjes Tirza     

11

jaaa zeker wordt er al zenuwachtig van
eigen gemaakte marsepein werkte niet om te bekleden dus hebben we de taart zo maar opgegeten hihi

12

Ramona schreef:

hihihi mijn man heeft net een hele waslijst (175euro) voor me besteld voor mijn verjaardag omdat ik er zelf te knieperig voor ben :D

waaaah...dat zou mijn vent dus nooit doen..die is er zelf te knieperig voor  :lol:

Groetjes Natasja,