Onderwerp: Hoelang kan ik mijn taart bewaren?
Hoelang is een taart houdbaar in de koelkast?
Moet daar dan een zak omheen? dichtgeknoopt?
Of juist niet? Ik wil hem voor zaterdag hebben namelijk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoelang kan ik mijn taart bewaren?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoelang is een taart houdbaar in de koelkast?
Moet daar dan een zak omheen? dichtgeknoopt?
Of juist niet? Ik wil hem voor zaterdag hebben namelijk
ow...ik bewaar hem makkelijk 5 dagen hoor. Maar daarna gaat hij ook echt weg. Gewoon goed afgedekt en goed koud..nog geen problemen mee gehad!
Hangt ook een beetje van de vulling af, maar met bc mix is de taart na 5 dagen nog steeds lekker. Dit uit eigen ervaring van taarten die door mij en Kicsi zijn meegenomen naar het buitenland. Wel de snijkanten even afdekken met huishoudfolie.
haak ik gelijk even op in.
Ik wil vrijdagavond vast een taart vullen met o.a. toblerone en bananenmouse en afsmeren met bc. zaterdag bekleden en dan gaat ie die middag/ begin avond naar een vriendin voor zondag de verjaardag. Kan dit gewoon of is het beter pas zaterdag te doen (ben bang in tijdsnood te komen vandaar vrijdagavond/ nacht). En is het mogelijk deze ook in de vriezer te doen daarna of kan dat niet met deze vulling?
alvast bedankt
je kunt de taart bekleed en gevuld in vriezen
wat heeft dit te maken met decoreren??
[move]---> TD algemeen
oohw dat kan best lang dus!
Fijn
Dank jullie wel voor jullie reactie's!
Invriezen kan prima, heb ik ook gedaan. Maar je moet het wel goed inpakken natuurlijk. Daarna in de koelkast zetten voor te ontdooien en de smaak blijft gegarandeerd goed
Invriezen kan prima, heb ik ook gedaan. Maar je moet het wel goed inpakken natuurlijk. Daarna in de koelkast zetten voor te ontdooien en de smaak blijft gegarandeerd goed
Wel zonder verpakking of gewoon in de kartonnen doos ontdooien
hoelang duurt het voordat taart ontdooid is? En moet dat in de koelkast?
Kan je de taart ook invriezen als ie al is bekleed met marsepein? En als ik geen taartdoos heb, is het dan ook mogelijk een zak te gebruiken of moet het per se een doosje zijn?
Staat in de FAQ bij algemeen
Oh ja klopt. Ik heb het al gevonden
heeey ik ga een taart maken voor mijn moeder. kan ik hem een week bewaren? bijv. op een koude plek? ze mag het niet zien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoelang kan ik mijn taart bewaren?