1

Onderwerp: verjaardagstaart voor mijn zus

taart gevuld met slagroom en kersen overgoten met witte chocolade aan de randen zelf gerolde bruine choco en vlinders en libellen van fondant en gelatinehttp://www.mijnalbum.nl/Foto-SZOIYG3E.jpg

2

Re: verjaardagstaart voor mijn zus

Kunstig! En heerlijk veel chocolade :P

3

leuke taart schitterende vlinders vooral :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Mooi die vlinders :thumb: , ik heb zelf voor m'n verjaardag een boek gekregen om gelatine vlinders en bloemen te maken maar nou staan daar allemaal van die mooie 'mallen' in en ik ken maar niet vinden waar ik die ken kopen. Nu zie ik dat jij van doe mooie vlinders heb gemaakt en vroeg me dus af waar jij van die 'mallen' vandaan heb.
Groetjes Suus :)

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

5

hoi suus die mallen zijn sheets met op druk van vlinders en libellen je hebt er ook voor strikken te maken ik heb die bij hetsuikeratelier.nl gekocht ik heb ook al hier gekeken in de shop maar die hebben ze niet de winkel heeft ook een online winkel moet je maar even kijken ze hebben geloof ik 4 verschillende ik ben in hun zaak geweest weet niet of ze ze online hebben staan anders moet je bellen de gelatine korrels verkopen ze ook nog een vraag hoor ik het wel hoe heet dat boek

6

Bedankt voor je snelle reactie.
Heb net ff gekeken maar heb het niet kunnen vinden in de online winkel :nooo , moet morgen maar ff bellen wieweet heb ik eroverheen gekeken en om er nou ff heen te rijden wordt een beetje te veel van het goede.
Oja mijn boek is dezelfde als die in de online winkel staat van het suikeratelier, Gelatin in Bloom van Michaelle Stidham en Diane Simmons.
Bedankt voor je hulp en het meedenken. :Y
Groetjes Suus :)

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!