Onderwerp: Mijn allereerste taart
Ik durf hem na het zien van al die mooie taarten bijna niet meer te plaatsen.. maar ik doe het toch want ik ben er erg trots op!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik durf hem na het zien van al die mooie taarten bijna niet meer te plaatsen.. maar ik doe het toch want ik ben er erg trots op!

nou niet zo onzeker hoor..hij is mooi.
Wauw hij is echt super schattig!!!!
hele geslaagde eerste taart

hij is leuk

Vind hem heel leuk hoor............ik wed dat ie ook lekker is/was 
ik vind hem leuk
,gewoon neerzetten ik ben ook nog maar kort bezig ik ga vanavond met mijn 2 e stapel beginnen (taart nr 10)
ik vind het een heerlijke verslaving
groetjes 
hij ziet er mooi uit hoor!! was ie ook lekker?
Nou daar mag zekker trots op zijn.
Hij is leuk.
Hij was erg lekker! Had hem gevuld met banketbakkersroom en abrikosenjam. Een prima combinatie!!
Ik wil graag weer een taart maken maar er is voorlopig nog niemand jarig..en om hem zelf op te eten is ook geen goed idee
wil die 20kg er graag afhouden die er al vanaf zijn haha maar ik heb zulke leuke ideeën!!
En wil ook gelijk met een andere vulling proberen.
Alle begin is moeilijk!!! Geloof maar niet dat mijn eerste taarten er picobello uitzagen!!!
Gewoon lekker blijven oefenen!!!

Hij was erg lekker! Had hem gevuld met banketbakkersroom en abrikosenjam. Een prima combinatie!!
Ik wil graag weer een taart maken maar er is voorlopig nog niemand jarig..en om hem zelf op te eten is ook geen goed idee
wil die 20kg er graag afhouden die er al vanaf zijn haha maar ik heb zulke leuke ideeën!!
mischien is een dummy een idee 
geloof mij er komen genoeg redenen om een taart te maken ik ben ook pas begonnen en heb er nu al 5 gemaakt kunt ook als je ergens op visite gaat een klein taartje meenemen.
ik vind het een heel leuke taart!!
en je kan een klein bakblik nemen en dan toch lekker iets maken
er zijn ongetwijfeld genoeg liefhebbers die wel willen proeven 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart