Onderwerp: magic mold
hallo,
ik wil vandaag als mijn nieuwe mixer er is even de magic mold uit gaan proberen maar nu is mijn vraag weet iemand de hoeveelheden die ik moet gebruiken van de biscuitmix?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » magic mold
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
ik wil vandaag als mijn nieuwe mixer er is even de magic mold uit gaan proberen maar nu is mijn vraag weet iemand de hoeveelheden die ik moet gebruiken van de biscuitmix?
Ik gebruik voor de magic mold 420 gr. biscuitmix, 6 eieren en 42 ml water. Vergeet niet de mold onderin de oven de plaatsen, anders past de pin niet ! Als de oven niet erg groot is, past de pin sowieso niet, maar dat geeft niet: het gaat ook goed zonder.
Ik gebruik voor de magic mold 420 gr. biscuitmix, 6 eieren en 42 ml water. Vergeet niet de mold onderin de oven de plaatsen, anders past de pin niet ! Als de oven niet erg groot is, past de pin sowieso niet, maar dat geeft niet: het gaat ook goed zonder.
dank je zal kijken of hij past gewoon de temperatuur gebruiken zoals aangegeven op de verpakking?
he verdorie kijk ik net op de wehkamp wanneer de mixer geleverd word is hij niet meer op voorraad moet ik nog een week wachten. vanavond dan maar even bij de mediamarkt kijken of die daar is
Ik bak altijd (net als bij de andere biscuits) met oplopende temperatuur: voor mijn oven is dat 10 min. op 125 gr, 10 min op 150 gr. en de rest (min. of 15-20 voor magic mold) op 160 gr.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » magic mold