Onderwerp: Nepmarsepein
Recept is gegeven bij het topic vraag en aanbod, maar leek me meer ondertussen een vraag voor hier.
Kun je met nepmarsepein ook taarten bekleden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Nepmarsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Recept is gegeven bij het topic vraag en aanbod, maar leek me meer ondertussen een vraag voor hier.
Kun je met nepmarsepein ook taarten bekleden?
wat niet van amandelen gemaakt is.
bijvoorbeeld voor iemand die allergisch is voor noten.
denk dat je die vraag beter wel in dat andere topic kan stellen. die mensen die daar hebben gereageerd weten waar het over gaat en hebben waarschijnlijk er ook ervaring mee
en dat topic hebben ze vast een abbo op
succes met het vinden van je antwoord
Op Kookjij.nl staat een recept van 'nepmarsepein'. Dit is een mengsel van bloem, poedersuiker, boter en amandelextract. Het lijkt mij niet eens lekker en ook niet geschikt om mee te bekleden, eerlijk gezegd
Nee hoor, in dat andere topic (van mij ) weten we ook nog steeds niet hoe of wat. Bekleden kan wel, want in de supermarkt verkopen ze mergpijpjes die ermee bekleed zijn. Alleen nu wil ik het zelf gaan gebruiken en ik weet dus nog steeds niet hoe ik er aan kan komen. Het recept met rauwe bloem durf ik niet aan, want rauwe bloem is officieel niet eetbaar. En in die goedkope mergpijpjes zit er dus geen bloem door de marsepein. Wel sojabonen e.d.
Wat mij betreft dus prima dat het hier ook gevraagd wordt! Wie weet leest er hier wel iemand mee die een besteladres of een goed recept heeft!!!!
Ik heb ook een vriend die allergisch is voor noten en dan bekleed ik de taart dus met fondant.
Smaakt ook prima, ik vind het alleen meer plakken.
Nee hoor, in dat andere topic (van mij ) weten we ook nog steeds niet hoe of wat. Bekleden kan wel, want in de supermarkt verkopen ze mergpijpjes die ermee bekleed zijn. Alleen nu wil ik het zelf gaan gebruiken en ik weet dus nog steeds niet hoe ik er aan kan komen. Het recept met rauwe bloem durf ik niet aan, want rauwe bloem is officieel niet eetbaar. En in die goedkope mergpijpjes zit er dus geen bloem door de marsepein. Wel sojabonen e.d.
Wat mij betreft dus prima dat het hier ook gevraagd wordt! Wie weet leest er hier wel iemand mee die een besteladres of een goed recept heeft!!!!
ahh oke, dacht het omdat daar de mensen al verzamelt zijn die er uberhaupt iets van weten
denk dat het antwoord is: probeer het! trial and error
Ik heb ook een vriend die allergisch is voor noten en dan bekleed ik de taart dus met fondant.
Smaakt ook prima, ik vind het alleen meer plakken.
Ja, maar dan blijf ik hangen bij regalice. Anders zit er melk in, en dat kan hier dus ook niet. En ik wilde eigenlijk zelf mergpijpen maken en dan vind ik dat er voor de smaak toch marsepein over zou moeten
ik denk dat voor die kleine oppervlakken je het vast wel kunt gebruiken om te bekleden.
anders een klein beetje maken en eerst 1 mergpijpje proberen, of een mini taartje
echt grote taarten bekleden wordt em niet denk ik, maar dat kun je wel merken wanneer je een klein oppervlak bekleed en je ziet/weet hoe het eruit ziet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Nepmarsepein