1

Onderwerp: Weer een nieuw lid erbij

Hi allemaal!

Mijn naam is Dominique en ik ben 24 jaar oud. Ik ben sinds kort begonnen om mn eigen taarten te maken. Heb er nu pas 2 gemaakt maar ik vind het helemaal geweldig! ik ben eigenlijk begonnen doordat mijn nichtje bijna jarig was en mijn tante graag een leuke taart voor haar wilde laten maken. Maar ze vond de prijzen erg hoog. En toen ik de taarten zag dacht ik dat kan ik ook! Ik heb uiteindelijk een illustratie gemaakt voor de taart en die op een hema taart laten drukken omdat ik niet zeker wist of het me gelijk zou lukken om taart met bijvoorbeeld fondant te maken. Een week na haar verjaardag ben ik toch maar naar een taarten shop gegaan en heb daar fondant gehaald en wat andere matrialen gekocht, en ben het gewoon uit gaan proberen :) en het lukte nog ook! Ik probeer er een foto bij te doen van mijn eerste taart maar ik begrijp niet helemaal hoe dat moet! Suf! :rolleyes:

Ik heb trouwens een tip!
Ik hoorde vandaag dat ze binnenkort ook bakspulletjes gaan verkopen bij pipoos! Voor de gene die dat kennen ;)

2

Re: Weer een nieuw lid erbij

Hoi Welkom hier!!

Bakspulletjes bij Pipoos? Dat moet ik dan maar even in de gaten houden! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Welkom op het forum en heel veel taartplezier.

Je kunt hier lezen hoe je een foto kan plaatsen:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

Succes, want we zijn wel benieuwd naar je creaties!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom op et forum en heeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier.

En handig de tip van pipoos  :thumb:

5

Ik heb maar even een album aangemaakt :)

http://www.mijnalbum.nl/Album=WEJS8CFF

ik had nog niet echt een goed onderwerp voor mijn taartjes dus ik heb eigenlijk maar wat gedaan :s  Maar binnenkort wordt er een nichtje van mij 14 en die is helemaal gek van zingen dus ik heb in ieder geval een leuk onderwerp voor mijn aankomende taartje.

6 Laatst bewerkt door emmy635 (06-04-2010 22:22)

welkom en veeel bakplezier :thumb:

je eerste taarten zien er goed uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl