Re: Bruidstaart Kant
Ik vind hem prachtig. Een bruidstaart pur sang.
En dat kant, wow, hoe maak je dat?
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Kant
Ik vind hem prachtig. Een bruidstaart pur sang.
En dat kant, wow, hoe maak je dat?
Héél erg mooi en wauw wat strrrrrrrrrak!
Wauw wauw wauw, geweldig!
Wow...!!!!!
Tja wat kan ik nog zeggen!!!
Prachtig...strak..weer
Mooi romantisch!
Wauw! Supermooi! Elegant en strak!
Heel apart mooi,vind het wel wat hebben hoor,wel heel knap gemaakt,top!
wauw wat een mooie taart zeg!!
Onwijs.... wat verschrikkelijk mooi en knap gemaakt.
Ik vind het plaatje!!!
Heel erg mooi gemaakt, echt schitterend!
Wat énorm mooi!!
tja.... hier moet ik toch weer even op reageren natuurlijk. Mijn nummer UNO!
T'is niet van echt te onderscheiden. Wat heb jij toch voor magische vingers....? Ik ben er zoooo jaloers op.
Hoewel het ook niet mijn ding is.... vind ik het zooooo supergeweldig uitgevoerd weer....
Ik heb er eigenlijk weer geen woorden voor...
Kan me alleen maar aansluiten bij alle andere meiden.
Deze taart is niet mijn smaak, maar wat istie beeldig
Echt in 1 woord schitterend!!!!
Ik zit echt met open mond te kijken, compleet verbaasd.... Is het echt een taart?!?!?!?!?! Ik weet inmiddels dat je prachtige dingen maakt, maar dit slaat echt alles.
had deze nog niet gezien hij is werkelijk supermooi!!!
Hmm, ben ik dan de enige die met volle overtuiging kan zeggen: die wil ik ook voor mijn bruiloft?
Vind m geweldig!!!
Zal zeker mijn inspiratie worden bij mn taart!!!
Heb je de strik bovenop ook van fondant gemaakt?
zucht, kan er wel uren naar kijken.
Mooi werk ook je RI, het lukt mij maar niet op telkens precies hetzelfde figuurtje te maken, Tip 1 of 2 gebruikt? En was de RI dan zacht of stijf?
Hmm, ben ik dan de enige die met volle overtuiging kan zeggen: die wil ik ook voor mijn bruiloft?
Vind m geweldig!!!
Zal zeker mijn inspiratie worden bij mn taart!!!
Heb je de strik bovenop ook van fondant gemaakt?zucht, kan er wel uren naar kijken.
Mooi werk ook je RI, het lukt mij maar niet op telkens precies hetzelfde figuurtje te maken, Tip 1 of 2 gebruikt? En was de RI dan zacht of stijf?
Dank je voor je reactie
De strik is van fondant. Ik had een emmer van een flut-partij, de fondant droogde daarom zonder tylose al heel snel in. Ik had er dan ook geen tylose meer bij gedaan, maar dat zou ik normaal wel hebben gedaan.
Het spuitwerk heb ik geloof ik met tip 2 gespoten, de RI was vrij stijf, maar niet tè. Medium is het dan denk ik
En dat van dezelfde figuurtjes vond ik ook lastig hoor maar als het niet naar je zin is kun je het er gelijk weer afhalen en het opnieuw proberen. Na een paar gaat het dan wel redelijk hetzefde steeds.
Succes met jouw taart!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll mooi zeg!! wat zal dat een werk geweest zijn!
Wauw..gewoon prachtig!!!
Hej bedankt voor je reactie!
Leuk toch, komt je taart zomaar weer op de eerste pagina
En weer meer positieve reacties IN the pocket!
Ik vind m echt super
Heb m nog even dichtbij bekeken, in je album (en met mijn neus op het scherm) maar zo strak en de lijntjes zo gelijk gespoten.
(moet trouwens altijd weer lachen als ik je foto zie..........je ziet er zo anders uit in het eggie als wat ik altijd in mijn hoofd heb als ik je avatar voorbij zie komen
)
Wow mooi zeg
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart Kant