Onderwerp: Koekiemonster
Een vriendin van me had me een plaatje ervan gestuurd en vroeg of ik dit kon maken. Deze hebben we al eerder gezien, maar vond hem zo leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekiemonster
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een vriendin van me had me een plaatje ervan gestuurd en vroeg of ik dit kon maken. Deze hebben we al eerder gezien, maar vond hem zo leuk!
Erg grappig! Ik had hem nog niet eerder gezien en vind hem super!
Hai heb ze toevallig ook net gemaakt zie post.. hoe heb jij het gemaakt? want mn klant wil geen kokos, zat te denken om het met
de sugargun te proberen...
Groetjes,
Sofie
heel leuk 
Hai heb ze toevallig ook net gemaakt zie post.. hoe heb jij het gemaakt? want mn klant wil geen kokos, zat te denken om het met
de sugargun te proberen...Groetjes,
Sofie
Hoii! Ja, ik had het gezien. Erg grappig! IK heb dus gewoon een muffin gemaakt. IK had een restje botercreme blauw gekleurd, die erop gesmeerd. Vervolgens met de sugargun en dan zo´n schijfje met allemaal gaatjes gebruikt en dan vervolgens plukjes blauwe marsepein er steeds weer opgeplakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekiemonster