1 Laatst bewerkt door ing (05-04-2010 20:52)

Onderwerp: Eigen site!!

Ook ik aan een eigen site!! Het is een site niet echt bedoeld voor de verkoop maar puur om fam. en vrienden wat te kunnen laten zien.
Wel een hoop werk hoor maar mede dankzij een beetje hulp van een mede forum van hier (bedankt Karla!), is het me toch aardig gelukt.
Vinden jullie het leuk om een kijkje te nemen als je even tijd hebt?
Misschien zie je nog schrijf foutjes of vind je dat ik bepaalde dingen beter anders had kunnen doen? Alle tips en ideeën zijn welkom!! :Y
www.everyoneweb.com/iiii
Alvast bedankt!

2

Re: Eigen site!!

Websites horen in het Wereld Wijde Web :)

[MOVE] --> Het WWW

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

:o  dank jewel voor het verplaatsen.

4

Gefeliciteerd met je website! Ik vind je informatie goed en je hebt leuke taarten gemaakt. Als je op bestelling wil gaan bakken, mis ik nog wel prijzen en voorwaarden e.d.
Het lettertype vind ik persoonlijk niet prettig om te lezen (te groot) en de google-ads vind ik storend, zeker als je links bepaalde categorieen in het midden aanklikt. Dan loopt er zo'n balkje met links doorheen.
Verder zou ik de achtergond van de foto's wat oppimpen met een kleurtje of zo.
Hoop dat je er wat mee kan.....

5

:Y  fijn je tips! dank jewel!
En natuurlijk bedankt voor je reactie, erg leuk!
Ik ga er morgen nog 's wat aan 'rommelen' ;)

6

Altijd leuk om een nieuwe website te bekijken! Je hebt al leuke taarten gemaakt  :thumb:

Kleine tips voor je website:
Ik vind het een heel geklik voor ik een foto te zien krijg; ik zou kiezen voor wat minder categorieën en dus de taarten wat meer bij elkaar brengen qua ordening. Bv. volw.taarten/kindertaarten/themataarten/overigetaarten/cupcakes......of zoiets.

Verder loopt de laatste zin bij vullingen niet lekker volgens mij. Ik zou er iets van maken als: 'Banketbakkersroom kan ik op smaak brengen met een scheutje amaretto of rum, ook erg lekker!'

Misschien kan/wil je er iets mee. Succes met de verder opbouw van je website!

Groetjes Maji

7

Dank jewel voor de tips!

8

leuke site hoor, maar idd zou ik de foto's wat meer bij elkaar zetten.

Groetjes, Dorothea.

9

Ik denk dat ik dat idd maar moet doen, wel overzichtelijker. Wel n hele klus zoiets, dit is teveel geklik en niet iedereen neemt die tijd ervoor dus... ik ga t zeker doen de komende dgn! Dank jewel.

10

Heb nog even gekeken, maar dit is veel overzichtelijker en een stuk minder klikken. Goed, hoor!

11

Dank jewel fruitcake, leuk dat je de moeite nog even hebt genomen!! :thumb: