1

Onderwerp: Geboortetaartje Sanne

Vandaag eigenlijk voor het eerst voor onbekenden een geboortetaartje gemaakt dat zij cadeau gaan geven aan vrienden van hen die een meisje hebben gekregen.
Ze hadden zelf een taartje (door mij gemaakt) cadeau gekregen van een collega van mij bij de geboorte van hun eigen kindje en vonden dat zo'n leuk cadeau dat ze gelijk gevraagd hadden of ze begin april een beroep op mij mochten doen. Prima natuurlijk, erg leuk dat de tamtam op die manier ook gaat werken :)

Gevuld met slagroom en roze muisjes.

Ben er zelf erg tevreden over, alles ging in ieder geval zoals ik wilde.

http://lh4.ggpht.com/_KPYXgaLdzDk/S7miISFhMII/AAAAAAAACyk/68i1DjkNpDk/s400/05042010469.jpg

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: Geboortetaartje Sanne

Mooie taart!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

3

Prachtig! Heel erg lief!

Groetjes Maji

4

Mooi lieve taart zeg  :thumb:

Cake makes your smile !!!

5

wat een stijlvolle taart! Dat babytje is echt prachtig gedaan :)

Heel mooi! Mag ik vragen welke kleur je gebruikt hebt als huidskleur? Ik heb nu verschillende geprobeerd, maar bij mij wordt het toch nog niet echt huidskleur..

7

Lief hoor......... :thumb:

8

heel lief

9

Marielle0410 schreef:

Heel mooi! Mag ik vragen welke kleur je gebruikt hebt als huidskleur? Ik heb nu verschillende geprobeerd, maar bij mij wordt het toch nog niet echt huidskleur..

Ik gebruik de Copper (Fleshtone) van Americolor en dan met marsepein. Echt een klein beetje gebruiken anders wordt het meer oranje-achtig.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

10

Thanx, ga ik eens proberen!

11

heel mooi!!! :Y

Liefs, Zanoni