1 Laatst bewerkt door BonPom (04-04-2010 14:52)

Onderwerp: Net nieuw hier

Ik ben 45, en woon samen met een dochter van 10 jr, een zoon van 8 jr , 2 ratjes en een rood katertje genaamd Pom. Pom is bijna 7 weken en woont nog maar nèt bij ons.
De kinderen en ik houden erg van knutselen!
Afgelopen week voorzichtig begonnen met koekjes glazuren... Niet helemaal gelukt. Van daar uit ben ik gaan surfen en op deze site terecht gekomen. Wat een inspiratiebron!! Ik heb een leuk beginnersboekje besteld en wil verder gaan met kleine haalbare pojectjes waar ik de kinderen ook bij kan betrekken.
het lijkt me geweldig uiteindelijk een super persoonlijke taart te kunnen maken!!

2

Re: Net nieuw hier

Welkom op het forum! Leuk dat je de kinderen er ook zo bij betrekt, ik weet zeker dat ze dat heel erg leuk vinden.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Welkom, ik ben ook nog maar net lid! Het is een hele leuke hobby. Hier thuis scharen de kinderen ook rond de tafel als ik de spullen op tafel zet. Ze hebben de wildste plannen en al mega wat bestelling geplaatst bij mama. Geweldig.

4

welkom op dit leuke forum!!

Veel plezier hier en met alles wat je gaat bakken!!

groetjes