1

Onderwerp: Gekleurde brownies

Hallo allemaal,

Ik zou graag gekleurde brownies maken, maar mijn vraag is of dit wel mogelijk is omdat ik op internet niets vind.
Het gaat dus om de vulling zoals bij een regenboog cake maar dan met 1 kleur per brownie.

Bedankt voor de hulp!

Re: Gekleurde brownies

Je kan aan je beslag gewoon de kleurstof toevoegen van de kleur die je wilt :Y !

Succes!

3

Ik denk dat "normale" brownies te donker zijn om iets van kleurstof terug te zien, maar er zijn ook "blondies": als je daar een recept van vindt zou het best moeten kunnen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Brownies zijn van zichzelf natuurlijk al vrij donkerbruin, dus ik weet niet of het veel zin heeft om er kleurstof aan toe te voegen. Ik zou denken dat je de kleur dan niet echt ziet.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

Oooooh verkerd gelezen! Ik dacht dat hem gewoon om ''lichte'' cupcakes ofzo ging :o ....

Brownies zijn inderdaad t donker.....je kan wel ''brownies maken met witte chocolade en dan kleurstof toevoegen:).

6 Laatst bewerkt door float (04-04-2010 10:40)

Zijn "blondies" lekker? :-)
Als je melkchocolade zou gebruiken zou ik dan nog altijd te donker zijn om te kunnen kleuren?

Ja, met melkchocolade worden brownies nog steeds heel donker!
Persoonlijk hou ik meer van donkere brownies, die zijn niet zo zoet! ''Blondies'' zijn voor de echte zoetkauwen!

Succes!

Ja, met melkchocolade worden brownies nog steeds heel donker!
Persoonlijk hou ik meer van donkere brownies, die zijn niet zo zoet! ''Blondies'' zijn voor de echte zoetkauwen!

Succes!

9

je kunt ook brownies maken, de normale donkere die vind ik inderdaad ook lekkerder. En er dan gekleurde laagjes chocolade op gieten, dan krijg je ook een regenboog. Nog wat gekleurde spikkels erop en je hebt een zeer kleurig kinderfeest!!!

10

rode kleurstof doet het in brownies wel goed. heb ik zelf ook wel eens gedaan. ook zijn er recepten waarin ze een soort van toffeegoedje er door doen (is wel erg lekker). en die kun je kleuren.

succes

Enthousiaste groet, Maxime