1

Onderwerp: Chocolade Paasei

Het is weer eventjes wat anders dan een taart, maar dit wilde ik al zo heel lang een keertje doen.

Toen ik nog een klein meisje was (lijkt wel eeuwen geleden) verkocht onze bakker zulke versierde eieren met Pasen.

Ik vond ze altijd prachtig om te zien en wilde er zelf dolgraag ook een keer eentje maken.

Ik heb alleen de folie, die ook om die kleine eitjes zit, helaas nergens kunnen vinden. Dus als iemand weet waar ik dat voor volgend jaar kan halen.....GRAAG!

Ik heb 1 kilo pure chocolade gebruikt en nog wat eitjes om hem te vullen (hij is hol) en decoreren.

Bedankt voor het kijken, en gezellige Paasdagen !

http://lh3.ggpht.com/_OhuDaZjpY-Q/S7dn0JiDDUI/AAAAAAAAFGs/LmgtrNpq428/s512/IMG_3921.JPG

http://lh3.ggpht.com/_OhuDaZjpY-Q/S7dn1Sz2x6I/AAAAAAAAFGw/lUfJNtO9eR0/s640/IMG_3922.JPG

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

2

Re: Chocolade Paasei

Erg mooi gemaakt.

Facebook taart_van_ida

3

heel mooi :thumb:
geen foto zonder papier :o  :(

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

prachtig!

5

Echt mooi !!!! Krijg er gewoon zin in

6

Leuk gedaan!
Maar ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat er nou onder dat papier zit...had je daar ook nog een fotootje van gemaakt...?

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

7

his schreef:

Leuk gedaan!
Maar ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat er nou onder dat papier zit...had je daar ook nog een fotootje van gemaakt...?

Volgens mij een groot chocolade paasei.
Ik vind 'm in ieder geval prachtig.

Ik begrijp precies wat je bedoeld Marjommeke. ik keek als klein meisje ook altijd naar die prachtige grote paas-eieren. De eerste keer dat ik er een kreeg was ik al in de twintig, maar ik was net zo blij een een klein kind  :)

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

8

his schreef:

Leuk gedaan!

Nee, daar heb ik geen foto's van gemaakt .... Sorry!
Onder het folie zitten gewoon 2 halve holle chocolade ei schalen, waarvan ik de onderste gevuld heb met kleine eitjes.

Groetjes M@rjommeke

9

Passie schreef:

Ik begrijp precies wat je bedoeld Marjommeke. ik keek als klein meisje ook altijd naar die prachtige grote paas-eieren. De eerste keer dat ik er een kreeg was ik al in de twintig, maar ik was net zo blij een een klein kind  :)

Gelukkig ... ik ben niet de enige :)
En dan te bedenken dat ik chocolade helemaal niet lekker vind :lol: .

Ik vond ze gewoon prachtig om te zien en zelfs de doos er die je erbij kreeg werd door mij bewaard.

Groetjes M@rjommeke