1

Onderwerp: barbietaart invriezen?

Goeie smiddags!

Ik heb even een vraagje. Mijn nichtje wordt volgende week zondag 7 jaar en ik wil graag een barbietaart maken voor haar. Nu kan ik alleen woensdag op zijn laatst de taart maken en moet ik hem dus invriezen. Maar hoe vries je zo'n taart in? Met barbie en al? Want je kunt denk ik niet de barbie later er nog inzetten of wel?

Ik hoor het graag van jullie! Alvast bedankt!

2

Re: barbietaart invriezen?

Geen idee eigenlijk. Ik heb me dat toevallig van de week ook afgevraagd  ;) Denk dat je hem in zijn geheel moet invriezen, dus met barbie. Wat me nu net te binnen schiet is al je alleen de rok bekleed en het lijfje dan later, dan zou je het misschien wel apart in kunnen vriezen, hoop dat je snapt wat ik bedoel  ;) Weet niet of je de zoekfunctie al hebt gebruikt,misschien dat je daar nog wat info kan vinden.

Ik lees in ieder geval ff mee ;)

Veel liefs Rafaëla

3

ja ik snap wat je bedoeld. Maar is de overgang dan mooi? Ik wacht nog geduldig even af of er meer mensen reageren  ;)

4

niemand meer een ideetje voor mij?? :(

5

met barbie en al invriezen

de taart al op een onderplaat of in een taartdoos zo in de vriezer. Ik gebruik grote doorzichtige pedaalemmerzakken om het in de pakken. Dus de zak helemaal opmaken, de onderplaat met taart erop zetten, en dan voorzichtig de zak omhoogtrekken en dichtmaken. Zo in de vriezer.

ontdooien: de avond voor je het nodig heb, uit de vriezer halen, uit de zak, en op onderplaat of open taartdoos in de koelkast 'snachts laten ontdooien.

6

ok thanx! Maar moet er niet perse een taartdoos omheen dan? Ik heb nl niet zo'n hoge doos. Kan het ook alleen in de zak?