Onderwerp: van kasteel tot toblerone!
De torentjes die ik recent voor een kasteeltaart heb gemaakt vond ik zo leuk, dat ik ze gewoon nog eens heb gemaakt. Uiteraard wel met een ander dakje en helemaal anders op de taart! Ik vond 'm zelf echt bijzonder geslaagd!

Superblij ben ik met m'n foodprinter! Alhoewel ik 't echt nog eens wil proberen, ontwijk ik het puzzelen van de disney princessen nog steeds. Zo ook bij deze Ariel taart. De print vond ik al geweldig, maar eenmaal 'getaart' vond ik 'm helemaal mooi d'r uit springen. Jammer alleen dat pa de taart zonder ook maar 1 blik in de doos te werpen de taart in ontvangst nam.

Weer een lentetaartje. Ik vond 'm in 't echie sprankelender als op de foto, maar dat komt volgens mij door m'n blauwe muurtje

Een gezellige Elmo!

De barba-familie. Deze blijft toch leuk om te maken. Uiteraard volledig geinspipikt 

Een taart met een toblerone was de wens. In eerste instantie wilde ik een echte reep voorzien van een marsepeinen verpakking, maar uiteindelijk heb ik chocoladefondant gemengd met marsepein en nootjes om toch een nepperd te maken. M'n hubbie zag 't verschil niet eens
.
Jammer genoeg stond m'n fototoestel overigens weer 'ns op standje wazig

Een vrolijke zoetsappige meidentaart met een Nintendo DS:

Over deze taart was ik niet zo te spreken. De petshop poppetjes wilden niet zoals ik ze wilde. Gelukkig dacht de ontvanger er anders over. Ze vond ze schitterend en was helemaal happy!

www.jacstaartjes.nl

)))