Re: hiermee kondigde ik vandaag aan dat ik.... ben!
Van harte gefeliciteerd meid...geniet van je zwangerschap...enneh...vind dat je het heel leuk hebt aangekondigd met zo'n leuke taart 
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hiermee kondigde ik vandaag aan dat ik.... ben!
Van harte gefeliciteerd meid...geniet van je zwangerschap...enneh...vind dat je het heel leuk hebt aangekondigd met zo'n leuke taart 
Dubbel van harte gefeliciteerd. Erg mooi en subtiel

Gefeliciteerd met je verjaardag en met je zwangerschap!!! Leuk hoor, om het zo aan te kondigen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van deze bijzondere maanden!
En je taart is toppie!
gefeliciteerd met je zwangerschap
oh ja leuk taartje
Proficiat met je verjaardag!
En supergefeliciteerd met je zwangerschap!
Een hele feestelijke dag toegewenst.
En een voorspoedige zwangerschap!
Hopelijk zien we weer meer taarten van jou.
Deze is alweer helemaal de moeite waard, zeker met zo'n geweldige boodschap erop.
Mooie taart! En dubbel gefeliciteerd natuurlijk: met je verjaardag en je zwangerschap! 
Van harte gefelicteerd!! Ik moest er toevallig van de week nog aan denken dat ik je al een tijd niet had gezien op het forum.
Geniet ervan
!
Hartelijk Gefeliciteerd en ik hoop voor je dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en dat alles straks goed is.
Leuk idee zo, je taart!
Leuke taart!!!
En gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!! Wat een leuk idee om het zo te vertellen 
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD met zowel je verjaardag als de zwangerschap..en harstikke leuk om het op deze manier te brengen... mooie taart en klinkt yummie
Wauw, super, gefeliciteerd en je hebt het op een originele manier laten weten met een superleuke taart!
Gefeliciteerd!!! Dubbel natuurlijk maar vooral met je zwangerschap
Leuke taart met die paar roze en blauwe stipjes erin 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
De taart is echt heel leuk en mooi geworden,heel leuk om het zo te brengen.
supergefeliociteerd!! en nu genieten maar!
je taart is ook erg leuk zo met die gekleurde roze en blauwe stipjes erdoor.
Ik heb deze gisteren gemist denk ik...Maar...in ieder geval: wat een geweldig nieuws! Super gefeliciteerd, geniet ervan!
Je taartje is overigens ook erg leuk hoor 
Dubbel Gefeliciteerd en leuk taartje!! 
hele leuke taart, en van harte gefeliciteerd!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hiermee kondigde ik vandaag aan dat ik.... ben!