1

Onderwerp: Ervaring met CK Food Color Gel?

Kwam net op een webshop de CK Food Color gels tegen..
Ik vroeg me af of mensen dit al gebruiken en ik ben erg benieuwd naar de ervaringen!

En dan voornamelijk de CK Food Color Gel Super White.

http://www.taartendecoratie.nl/images/ckfoodcolosupewhite.jpg

2

Re: Ervaring met CK Food Color Gel?

De superwhite ken ik niet. Ik heb een potje "flesh" voor het maken van huidskleur en die bevalt prima.

3

Ik ken de super white ook niet van deze, maar vind hun kleuren wel erg goed.

Mijn website: Presentaart

4

iemand al wat ervaring met deze kleurstof?

5

al wel gekocht, maar nog niet gebruikt. morgen ga ik marsepein er (hopelijk) wit mee maken. het is maar een klein beetje wat ik moet wit maken. ik dacht laat ik daar maar mee beginnen. dus morgen kan ik je mijn ervaring vertellen.

groetjes monique.

mama-tijd = tijd voor taart!!

6

Ik had deze vraag onlangs ook gesteld en weinig reactie op gekregen; dus lees ik verder even mee!  :)

7

vanmorgen de wit gebruikt op marsepein. en ik ben tevreden  :Y

de marsepein blijft soepel, wordt mooi wit. je hebt wel veel kleurstof nodig, net als met rood en zwart. maar ik ben tevreden.
en voor die prijs  :thumb:

groetjes monique.

foto van mijn taart;
http://img521.imageshack.us/img521/9412/nogmaalstaart011.jpg

mama-tijd = tijd voor taart!!

8

heb net wit gekleur en je heb idd veel kleurstof nodig. weet ook niet of het in vergelijking met de andere kleurstoffen dan zo goedkoop is. heb ook cherry pink en die is mooi en had er weinig van nodig.

De wit ken ik niet, maar ander kleuren heb ik wel. Ben er op zich wel tevreden mee. Alleen vind ik dat de chrismas red niet mooi rood wordt.

Voor wit heb ik die van american colors. Maar ook hier vind ik dat je in vergelijking met andere kleuren veel van moet gebruiken. Denk dus dat dat gewoon aan de kleur ligt.