1

Onderwerp: Ook in NL..?

Zie dat dit product op een amerikaanse website verkocht wordt, vraag me af of dit ooit naar Nederland komt, gezien Hero toch een nederlands merk is..?

HERO NATURAL FLAVORING COMPOUNDS
http://herofoodservice.snapsites02.biz/hero/virtualweb/images/compound.jpg
http://herofoodservice.snapsites02.biz/ … E862A58047

Anyway..ze lijken me erg lekker!

2

Re: Ook in NL..?

als ik jou was, zou ik hero een mailtje sturen.

Groetjes, Dorothea.

www??? [move]---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

sommige dingen worden alleen voor export gemaakt (niet alleen bij Hero) maar als je meer weet hou ik me aanbevolen, want het lijkt mij ook wel wat!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5 Laatst bewerkt door Bommeltje (01-04-2010 17:15)

tipsytaartje schreef:

www??? [move]---> taartdecoratie algemeen

huh.. dit is toch een "bakken en vullen" onderwerp  :)

Trouwens.. Hero is zeker niet Nederlands, maar Zwitsers  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

tsja... das wel waar....  :/   :D   O-)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Jeetje wat een geschuif  :lol:  sorry voor het extra werk! maar ik kwam het tijdens het surfen tegen en wou het meteen delen, vandaar dat ik het in www had geplaatst.

Maar ik zal binnekort inderdaad maar es een mail sturen.  :Y

8

dr. OE OE OEtker heeft in het buitenland ook veel meer dan in Nederland :S

Alles goed???? nee 3 fout

9

Safeera schreef:

Jeetje wat een geschuif  :lol:  sorry voor het extra werk! maar ik kwam het tijdens het surfen tegen en wou het meteen delen, vandaar dat ik het in www had geplaatst.

Maar ik zal binnekort inderdaad maar es een mail sturen.  :Y

Ik heb hero een mailtje gestuurd,als we nu allemaal van het forum dat nu doen wie weet wat er uit komt. :Y

Shirley

10

Beste mevrouw Abrahams, Bedankt voor uw reactie van 2 april over Hero Algemeen. In Nederland is hier helaas niet genoeg behoefte aan, per land kunnen de behoeftes verschillen. Wij geven door aan onze afdeling marketing dat u hiernaar op zoek bent. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn dagelijks bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 - 8354376. Ook kunt u informatie vinden op onze internetsite www.hero.nl. Met vriendelijke groet,HERO NEDERLAND B.V.

Dit heb ik als antwoordt gehadt .Ik heb ze gebeld en gezegt dat er wel  veel behoeftes is in nederland.belgie,duitsland.Ik heb ook gezegt dat er heel veel aan taartdecoratie gedaan wordt,als hobby en professioneel.Ze heeft mee gezegt dat er opnieuw een markings onderzoek er naar gedaan zal worden.Dus dames als we nu allemaal masaal aan de telefoon gaan hangen en mailen naar hero wie weet. :Y  :lol:

Shirley

11

hmm om nou allemaal te gaan bellen.. ze hadden beter een email adres kunnen geven dan had ik er nog wel een mailtje aan willen wagen  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

12

Bommeltje schreef:

hmm om nou allemaal te gaan bellen.. ze hadden beter een email adres kunnen geven dan had ik er nog wel een mailtje aan willen wagen  :Y

Dat kan bij www.Hero.nl,dan klik je aan bij over hero.Dan ga je naar vragen,suggesties en klachten.

Shirley

13 Laatst bewerkt door nanan (02-04-2010 17:12)

Ik denk het niet dat dit in Nederland is te krijgen.Inderdaad Dr.Utker heeft in Engeland ook zoveel,ik heb ze 2 weken een mailtje gezonden met de vraag of dit in Nederland ook verkrijgbaar was.Maar ik kreeg antwoord terug dat Engeland andere producten heeft dan wij hier in Nederland.
Nu ik dit tikt denk ik ineens dat is toch gewoon discrimenatie? :lol: Ze zitten in Duitsland ze vliegen met die bestellingen naar Engeland over ons heen, dat is toch onvoorstelbaar.Wij hebben hier alleen maar die geijkte dingen van UT UT Utker.Misschien moeten we allemaal eens protesteren bij Utker. :lol:

groetjes van Ann

14

nanan schreef:

Ik denk het niet dat dit in Nederland is te krijgen.Inderdaad Dr.Utker heeft in Engeland ook zoveel,ik heb ze 2 weken een mailtje gezonden met de vraag of dit in Nederland ook verkrijgbaar was.Maar ik kreeg antwoord terug dat Engeland andere producten heeft dan wij hier in Nederland.
Nu ik dit tikt denk ik ineens dat is toch gewoon discrimenatie? :lol: Ze zitten in Duitsland ze vliegen met die bestellingen naar Engeland over ons heen, dat is toch onvoorstelbaar.Wij hebben hier alleen maar die geijkte dingen van UT UT Utker.Misschien moeten we allemaal eens protesteren bij Utker. :lol:

Whahaha  :lol:  :lol:  :lol:

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

15

moe45 schreef:

Beste mevrouw Abrahams, Bedankt voor uw reactie van 2 april over Hero Algemeen. In Nederland is hier helaas niet genoeg behoefte aan, per land kunnen de behoeftes verschillen. Wij geven door aan onze afdeling marketing dat u hiernaar op zoek bent. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn dagelijks bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 - 8354376. Ook kunt u informatie vinden op onze internetsite www.hero.nl. Met vriendelijke groet,HERO NEDERLAND B.V.

Dit heb ik als antwoordt gehadt .Ik heb ze gebeld en gezegt dat er wel  veel behoeftes is in nederland.belgie,duitsland.Ik heb ook gezegt dat er heel veel aan taartdecoratie gedaan wordt,als hobby en professioneel.Ze heeft mee gezegt dat er opnieuw een markings onderzoek er naar gedaan zal worden.Dus dames als we nu allemaal masaal aan de telefoon gaan hangen en mailen naar hero wie weet. :Y  :lol:

Shirley

Snelle reactie heb je gehad.. ik zal een dezer dagen ook maar ff een mail sturen, alle beetjes helpen denk ik. Ik hoop ook echt dat ze opnieuw marktonderzoek gaan doen, ze lijken vaak over ons heen te kijken!