Re: eens, maar noooooit weer....
Hij is prachtig!! Ik zou er heeeeel blij mee zjin op m'n trouwdag, complimenten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens, maar noooooit weer....
Hij is prachtig!! Ik zou er heeeeel blij mee zjin op m'n trouwdag, complimenten!
Prachtig!
Ik ben er stil van Helemaal geweldig
Ik vind m ook echt super!!
Je kan ook eens een mailtje naar Ria van Ricake sturen in Hoogland.
( www.ricake.nl) zij heeft ook schitterende Topsy Turvy dummies! Ze had het er over dat ze er nog een apparte pagina voor ging maken op haar website, maar die is er volgens mij nog niet..
Oh dat wist ik dus niet! Dankjewel voor de tip! Had al gezocht maar kon alleen de koekjesfee als leverancier vinden.
het is dan wel een verschrikkelijk gave taart zeg!!! wcht kicken!
Ik ben ook op zoek naar de tegenslagen maar je kan ze lkker niet zien
Hij is geweldig mooi!!!!
hij is wel erg gaaf geworden ondanks de tegenslagen
Supergaaf zeg!!!!!
vind em echt fantastisch!!!!!!!!
Ik vind hem ook werkelijk schitterend . Heel bijzonder en er is van tegenslag echt niets terug te zien.
Ja een beetje taartdecorateur "knows how to hide mistakes well"
De achterkant van deze taart is nog niet eens afgedecoreerd haha, moet je nagaan.
Ben wel erg blij met alle reacties! Ben de dummie nu toch wel wat meer gaan waarderen en zal er trots op zijn als hij straks in het bruidsmagazine geplaatst wordt
smelt.............ik snap je gemoed..maar het resultaat is verbluffend!
Nou ik zou maar flink gaan oefenen want hier krijg vast veel vraag naar
Succes zaterdag......
wouw.. vind hem geweldig!!
Schitterende kleuren en een orgineel ontwerp, en een mooie afwerking
En ook ik ga ofwel met een vijl of met schuurpapier langs de randen van een dummie voor ik heb bekleedt..
Tip heb ik van Marwa gekregen en werkt perfect
Ik ben er echt helemaal van onder de indruk. Geweldig gave taart (nou ja, dummy dan). Wel jammer dat je er zo van gebaald hebt, maar ben blij dat je hebt volgehouden en doorgezet want het resultaat is echt SUPER!
Het heeft je bloed, zweet en tranen gekost, maar het is werkelijk een plaatje geworden. Wat een resultaat
Ik had laatst ook een dummy die iedere keer scheurde op de randen (wat ik ook deed). Uiteindelijk ook mijn versiering aangepast om het weg te werken en toen kreeg ik ook hier de tip om de scherpe rand zachter te maken met een stukje schuurpapier (wordt toch niet opgegeten). Nouw... dat werke daarna echt super!!!!
Ja, dat ik daar niet eerder achter gekomen ben! Dat had me vast enorm veel tijd en frustratie gescheeld!
In het vervolg ga ik dat zeker doen, bedankt dames, zo leer je nog eens wat!
Wat mooi !!
hij is super mooi!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens, maar noooooit weer....