Onderwerp: Kettingtaartje nummer 2 (hierop kan gereageerd worden)
Hier mijn taartje voor Dorine uit Weert.
Hij is gevuld met mascarponeroom, lemon jelly marmelade en mandarijntjes. Afgesmeerd met botercréme met een beetje citroen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje nummer 2 (hierop kan gereageerd worden)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier mijn taartje voor Dorine uit Weert.
Hij is gevuld met mascarponeroom, lemon jelly marmelade en mandarijntjes. Afgesmeerd met botercréme met een beetje citroen.

het is een schattig taartje en hij klinkt heerlijk!
super taart, en wat een hoogte
ow, wat een lieffie!!!
Super mooi taartje en de vulling klinkt ook helemaal lekker. 
Heel leuk gedaan en een mooie hoge taart
Madhuri 
Wat een leuk taartje! Jeetje, zo goed kan ik het niet hoor 
oooo wat een leuk taartje! Da's er eentje dat ik zeker graag cadeau zou krijgen hoor....leuk initiatief hé 
wat een leuke taart! Wow!
Wow wat een leuk taartje!!!
echt een leuk taartje
groetjes Carla
wat een poepie zeg...
zal best gesmaakt hebben..
Wat een lieverdje......... 
Wat een leukerd zeg!!!
Ik hoop dat ik ook wat inspiratie heb tegen de tijd dat ik aan de beurt ben 
Wat een leukerd, de lat wordt hoog dames.
Zo he dat is een leuke! Ik moet dus nog even flink oefenen voordat ik de mijne mag overhandigen.....
Groetjes,
Anika
Wat een prachtige taart!!!!!!! En een super sjieke vulling zeg! 
Ja zus, ik zei het je al aan de foon vandaag: jij bent echt een bofferd dat je dit taartje hebt gekregen!!!
Ben benieuwd wat jij weer gaat maken 
wat een gezellige taart, owwww nu wordt het nog spannender wat het voor mij gaa worden en ga eens wat dieper denken over wat ik zelf ga maken, hihihi
wat een scheetje
stond al te twijfelen om me er voor op te geven maar durf nu helemaal niet meer met zulke mooie taarten vind me zelf niet goed genoeg
ben benieuwd naar nr 3 en waar was de taart voor zomaar of ????
Owh wat een schattig taartje!!! Spannend hoor om voor elkaar een taartje te maken is toch weer heel anders dan voor je familie (die vinden alles lekker en mooi
)
wat een scheetje
stond al te twijfelen om me er voor op te geven maar durf nu helemaal niet meer met zulke mooie taarten vind me zelf niet goed genoeg![]()
ben benieuwd naar nr 3 en waar was de taart voor zomaar of ????
Als je bedoeld voor een verjaardag of zo ??
Helaas Marie, het is bijna niet te doen om rekening te houden met verjaardagen. Ben al blij als ik binnen de max. te rijden afstand kan blijven. Dus die verjaardagstaart moeten we maar vergeten.
mooie taart
Ja zus, ik zei het je al aan de foon vandaag: jij bent echt een bofferd dat je dit taartje hebt gekregen!!!
Ben benieuwd wat jij weer gaat maken
Ik was zeker een bofferd! Hij was echt heeeeeeerlijk!!!
En hartstikke leuk!
Ook namens mijn ouders, kids, hubbie en collega's van hubbie bedankt, Eefje81. Zij vonden 'm ook erg lekker.
Nu ga ik eens verzinnen wat ik ga maken voor de volgende ontvangster.
Wordt vervolgd...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje nummer 2 (hierop kan gereageerd worden)