1

Onderwerp: Hulp gevraagd bij puzzelplaatje van fondant...

Voor het eerst een puzzelplaatje (is pas mijn 3e puzzelplaatje) gemaakt met fondant. Dit plaatje wil ik morgenavond op een taart leggen die ik vrijdag aan de leidsters van het kdv van mijn dochtertje wil geven. Nu ben ik alleen bang dat als morgen mijn taart klaar staat voor het decoreren mijn hele puzzelplaatje mislukt, het is namelijk zo zacht. Werkt het beter als ik hem eerst een uurtje in de vriezer leg voordat ik hem op de taart leg of heeft iemand een veel betere tip?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Anika

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

2

Re: Hulp gevraagd bij puzzelplaatje van fondant...

Inderdaad even in de vriezer, dan kun je hem zo in zijn geheel voorzichtig op de taart leggen.

Groetjes, Elly

3

Ik leg het inderdaad ook even in de vriezer.

4

kun je ook een puzzelplaatje maken en deze een week in de vriezer laten?

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

5

Ja, dat kan goed hoor.

Groetjes, Elly

6

ahh toppie, dank je wel!
kan ik zaterdag lekker knutselen met mijn zus voor haar verjaardag en die van mijn neefje :D

7

Ik leg mijn puzzelplaatjes altijd op/in/tussen een insteekhoesje. Dan kun je ze er makkelijk weer vanaf halen!

Succes en veel plezier! :)

Groetjes, Celina.

8

Super bedankt voor alle reactie's. Het plaatje ligt nu in de vriezer te wachten totdat ik hem zo op de taart kan leggen...spannend, ik hoop dat het gaat lukken!

Groetjes,
Anika

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

9

Ik ben benieuwd... tomtiedom

Groetjes, Elly

10

Het is gelukt!!!

Foto's volgens snel in de taartenparade. Nu is het de vraag of dochterlief morgen wel naar het kdv gaat...ze ligt te woelen, te draaien en te hoesten in d'r bedje. Please laat d'r niet ziek zijn op d'r verjaardag...(zaterdag)....

11

Ik heb hem net geplaatst in de taartenparade..."voor de juffen van het kdv".....

Nog tips?!

12

goed gelukt hoor!!