1

Onderwerp: Pump Brush...........ervaringen gevraagd

Heb bij mijn laatste bestelling een pump brush meebesteld...........maar heb het geprobeerd dit weekend en heb niet het idee dat het nu werkt.

Moet je er heel veel glitter in stoppen voordat hij voldoende druk opbouwt?
En hoe maak je hem schoon, de hebshop zegt even schoonblazen en vooral geen water gebruiken, maar schoonblazen? het poeder zit echt in het hele apparaat........
Hebben jullie dan voor elke kleur glitter een aparte pump brush?

Als gewone kwast om te dusten vond ik hem wel fijn............maar daarvoor is ie wel heel erg prijzig  :o

2

Re: Pump Brush...........ervaringen gevraagd

Ik heb hem ook en gebruik hem eigenlijk alleen met de magic sparkles. Daar loopt het al uit zonder te drukken.
En omdat ik hem maar voor 1 kleur gebruik blaas ik hem alleen maar uit. Ik zorg er wel voor dat hij met de kwast naar boven blijft staan, anders ben ik bang dat de glitters allemaal in de dop zitten als ik hem nodig heb :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Yep, hier ook alleen voor de magic sparkles.
Rest van de glitters gaan gewoon met een kwastje ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

en hier hetzelfde, alleen de magic sparkles zitten erin.
andere kleurtjes gaan met een kwastje omdat dat toch maar kleine oppervlakken zijn.
die brush gebruik ik om een hele taart te begliteren.

5

hier hetzelfde als de antwoorden van de voorgangsters ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Thanks meiden voor jullie reacties, ik had er dus andere dust in gehad en dat werkte gewoon niet.........heb nu de magic sparkles op mijn verlanglijstje gezet.
Heb nu toch om de andere dust eruit te krijgen de boel met heet water uitgespoeld...........

7

de Magic Sparkles zijn eigenlijk de enige die fijn genoeg zijn voor deze kwast..
De overige zijn wat dikker die niet door de fijne gaatjes van de kwast-basis passen.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Toch maar even op mijn verlanglijstje gezet na deze positieve reacties. Uiteraard samen met de glitters  :lol:

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts