1 Laatst bewerkt door AnjaS (19-03-2010 13:50)

Onderwerp: Grote toeven??

In de winkels zie je op de taarten vaak hele grote toeven.
Heeft iemand een idee wat voor spuit mond je hiervoor nodig hebt, en kun je die hier in de webshop ook krijgen? Ik heb gekeken maar kan het niet vinden.
Het lijkt me ook wel weer eens leuk om een "gewone"  :rolleyes:  :rolleyes:  slagroomtaart met van die heerlijke grote toeven te maken.
Mijn Leifheit slagroomspuit heeft niet van die grote monden, haha.

2

Re: Grote toeven??

Hey Anja,

Als je bijv. de goedkope spuitzakken hebt bij bijv. de blokker of marskramer zitten daar ook spuitmondjes bij. Ik gebruik voor de grote toefen altijd de grootste mond die daar bij zit.
Werkt prima!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ik was gisteren bij de Welkoop voor een paar dingen voor de hond, keek toen eventjes bij de bakspullen, en zag dat ze daar ook losse spuitzakken verkopen en spuitmonden, echt de grote die banketbakkers ook gebruiken voor die heerlijke grote toeven.
Ik meen 7 voor € 7,00.
Ook verkopen ze daar parelsuiker, leuk voor op koekjes of voor andere decoratie. Je ziet het wel in de winkels op Jan Hagelkoekjes.
Ik zocht deze suiker afgelopen dec. om koekjes ( paddenstoeltjes) mee te versieren maar kon ze destijds niet vinden.
Dus dames, bij de Welkoop.
http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/jan-hagel.jpg

4

hier zit wel een grote overslag van welkoop dichtbij, maar nergens een winkel....

Groetjes, Dorothea.

5

Ik koop die suiker altijd in Duitsland als we op vakantie zijn (ook voor onze allergische dochter), heet daar Hagelzucker

Groetjes,
Marianne

6

Ik gebruik de grote 1M spuitmond van Wilton....daarvoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

ik ook 1M van wilton

8

Welkoop is hetzelfde als de Boerenbond Dot. Boven de rivieren heet met boerenbond en daaronder welkoop. En eea liggt BV technisch wat anders maar de winkels/producten zijn hetzelfde. (had er bijna op het hoofdkantoor gewerkt vandaar dat ik het weet)

En Boerenbond zit wel in de omgeving.

Groetjes Marlies

9

Marlies-d schreef:

Welkoop is hetzelfde als de Boerenbond Dot. Boven de rivieren heet met boerenbond en daaronder welkoop. En eea liggt BV technisch wat anders maar de winkels/producten zijn hetzelfde. (had er bijna op het hoofdkantoor gewerkt vandaar dat ik het weet)

En Boerenbond zit wel in de omgeving.

Het is precies andersom; boven de riveren (gelderland/ overijssel etc. ligt Welkoop) en eronder (Brabant / Limburg etc. ligt Boerenbond)