Onderwerp: Namaken bruidstaart - jullie mening.
Ik heb hoogst w.s. de opdracht om een bruidstaart "na" te maken. Ik kan helaas geen foto hier neerzetten, krijg het niet voor elkaar, want ik ben wel erg benieuwd of de taart die ik van het paar heb gekregen van iemand van het forum is en dan zou ik graag willen weten of diegene het goed vind. Ik ben iemand van de inspi en niet van het exact kopieren, maar ik vind het ook wel weer een uitdaging om deze taart te maken.
Het bruidspaar wil perse deze taart, ik heb al geprobeerd er iets aan te veranderen. Het is wel een prachtige taart en zou het heel graag willen maken. Ook weer een nieuwe uitdaging aangezien het om een topsy gaat.
Het gaat om een zwart witte, 4 hoge topsy taart met een bruidspaar plastic topper. De onderste is met zwarte ruitjes en pareltjes, de tweede taart is met een zwart siersel in de middenrand van de taart, de derde taart is met zwarte strepen van boven naar beneden, de bovenste is met zwarte stippen. De taarten zijn omrand met een wit parelsnoer.
Als iemand haar taart hierin herkent, laat het me dan a.u.b. weten. Graag ook jullie mening over het kopieren. Ik pronk liever niet met andermans veren (ja het worden uiteindelijk wel mijn veren als ik m zelf gemaakt heb), maar de taart zal ook in mijn album komen en als de "uitvinder" van deze taart dat zal zien of hier op het forum tegenkomt, vind ik dat toch lullig, om zo maar te zeggen.