Onderwerp: paastaartje van workshop zoet en zo
Afgelopen week bij Marije een workshop boetseren gevolgd. Hardstikke leuk en leerzaam. Huiswerk meegekregen om een verder te versieren.
Bij deze het resultaat (ben best trots!)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paastaartje van workshop zoet en zo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen week bij Marije een workshop boetseren gevolgd. Hardstikke leuk en leerzaam. Huiswerk meegekregen om een verder te versieren.
Bij deze het resultaat (ben best trots!)

och dat haasje... zo ontzettend leuk...
hele leuke taart

Oh, die is leuk!! 
leuke taart...
staat ook nog op mijn wensen lijstje workshop boetseren..
Wat een schatje dat haasje, hele leuke taart 
Leuke workshop wat dat he? Ik moet de mijne nog even een beetje afmaken, geen tijd nog voor gehad, want moest tussendoor voor mijn man bakken..
Maar vind die van jou erg leuk geworden zo!!
Leuke workshop wat dat he? Ik moet de mijne nog even een beetje afmaken, geen tijd nog voor gehad, want moest tussendoor voor mijn man bakken..
Maar vind die van jou erg leuk geworden zo!!
Hey, wat leuk! wist je naam niet meer...
Jij had die gele toch? Ben benieuwd hoe die van jou wordt!
Geeft toch niks! Ik ga vandaag of morgen de mijne afmaken en zal hem dan proberen hier te laten zien. Weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt met die foto's plaatsen, maar anders roep ik gewoon mijn zusje erbij, die heeft al wel vaker wat laten zien
En klopt, ik had een gele gemaakt.
heeey
wat een enig taartje zeg, mag ik je meteen een vraagje stellen hoe maak je die gras sprietjes??
gr roxen
Ik denk (gok) dat ze die met de sugargun gemaakt heeft...
Weet het bijna wel zeker (want heb hem zelf ook
)
nah, eigenlijk heb ik gewoon een knoflookpers gebruikt... 
ohh wat schattig!! echt helemaal leuk!
Wat een hartstikke leuk paastaartje en wat een werk zeg al die worteltjes maken.
Errug leuk gedaan
.
Wat een schattie!
Hele leuke paastaart!! 
Wat een leuk zeg!
Waar was deze workshop? Ik ben nieuw in het taarten maken en wil ook wel zo'n workshop doen. Heb alleen nog niet zo veel kunnen vinden in Limburg..
Wat een leukerd! 
Wat een leuk zeg!
Waar was deze workshop? Ik ben nieuw in het taarten maken en wil ook wel zo'n workshop doen. Heb alleen nog niet zo veel kunnen vinden in Limburg..
Dit was in Deventer, dus denk een beetje uit de richting voor jou. Er is hier op een forum ook een onderdeel workshops, misschien dat je daar iets kan vinden.
goed gedaan dat boetseren, is erg leuk geworden!
Hey Leonie,
Hij is heel leuk geworden!! Zo schattig!
En ik vind je randjes ook leuk met het gras en de bloemetjes!
Groetjes Marije
Wat een enige paastaart, heel leuk gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » paastaartje van workshop zoet en zo