Onderwerp: Oilily verjaardagstaart + MLP en dolfijnen puzzeltje
Hier een korte parade van mij
Allereerst wil ik de trots van mijn taartencarriere (tot nu toe
) aan jullie laten zien.
Deze Oilily taart is mijn 4e taart tot nu toe.
Ik heb 'm gemaakt voor mijn eigen verjaardag afgelopen zondag.
De strik had ik een week van tevoren al gemaakt.
Alles aan dit taartje is goed gegaan: het bekleden ging goed en de biscuit was perfect gebakken. En dat nog wel in een hapjespan want ik had geen goede maat bakvorm, haha.
Ik had de hapjespan 100x geschrobt, want was als de dood dat de taart naar kippenpootjes zou smaken. Maar ik heb geen klachten gehoord... 
De taart is gevuld met botercreme mix met vanille essence en aardbeienjam.
Het maken van de oranje lijntjes vond ik wel een lastig werkje, nam veel meer tijd in beslag dan verwacht. 
Maar genoeg gekletst, hier zijn de foto's van mijn verjaardagstaartje:

Het taartplateau en de koekjespot waren verjaardagscadeautjes! 
de taart doet mee met het maandthema, dus als je je geroepen voelt kun je erop stemmen! 
Ik heb eind februari samen met mijn moeder een workshop puzzelplaatje maken gevolgd in Geldermalsen.
Ik bedacht me dat ik dat taartje nooit geshowed heb dus hier is hij.
Mijn 3e taartje en eerste puzzelplaatje:

Het taartje was een verjaardagscadeautje voor een vriendin van mij die 28 werd en My Little Ponies spaart, ze was er helemaal gelukkig mee.
De afwerking is wat simpel gebleven: het moest een beetje volwassen blijven 
de manen zijn geglitterd en de bloemetjes zitten alleen op strategische plekken
Op de foto lijken de manen een beetje vlekkerig, maar in het echt waren ze mooi egaal geglitterd.
Mijn moeder heeft die workshop ook meegedaan, vooral om mij gezelschap te houden. Ze had nog nooit met marsepein gewerkt. En ik ben erg trots op haar resultaat, dus die wil ik toch ook even showen:
Mijn moeders aller aller eerste marsepeintaartje:

Heel mooi hoor!!